Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 2 מתוך 2

אשכול: מדריך | /me חלק 2

  1. #1
    הסמל האישי של yosi2580
    yosi2580 yosi2580 מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    30/06/09
    שם פרטי
    יוסי
    הודעות
    510
    קיבל לייק
    3 פעמים

    מדריך | /me חלק 2

    חשוב לזכור
    לפני כל פעולה שאתם עושים, קחו דקה לעצמכם ותנשמו עמוק - תחשבו מה הייתם עושים בחיים האמייתיים כדי להשיג את זה, כדי לקחת את זה, או כל פעולה אחרת שנדרשת במשחק.
    - חשוב לזכור שחייב שהיה לנו את הנשק, לפני שאנחנו בכלל מוציאים אותו או עושים פקודת RP -

    הנושא הזה יתבסס רק על הוצאת נשקים, ונשקים - כיוון שאני יפרט על המדריך הזה יותר ממדריכים אחר, לדעתי זה נושא שמאוד צריך להפנים אז תקראו.

    טוב, בואו נחלק את הנשקים שאנחנו יכולים להחביא עלינו ( הקטנים שבניהם ) והנשקים שאיננו יכולים.
    הנשקים שאנחנו יכולים להחביא עלינו ומדוע:
    אקדחים(9mm, Berreta וכדומה )
    9mm / Berreta - הגודל שלו הוא לא הכי גדול, אפשר להחזיק אותו ביד אחת, ואפשר להחביא אותו מתחת למכנסיים, המשקל שלא לא כל כך ממשי.
    תמונה של 9mm מתחת.


    אקדחים יותר גדולים ומשמעותיים (Deagle)
    Deagle - הגודל שלו הוא דיי גדול, קשה מאוד להחזיק אותו ביד אחת - אם תירו איתו ביד אחת אתם תגרמו לקדימה של האקדח לחזור ולפגוע לכם בראש מההדף החזק שנוצר, אי אפשר להחביא אותו מתחת למכנסיים הוא כבד, גדול.
    התמונה הזאת הוקטנה, לחץ כאן לצפייה בתמונה בגודלה המקורי (499x306)

    רובים(קטנים)( UZI מוקטן)
    UZI מוקטן - הגדול שלו הוא דיי גדול אך הוא קל, אפשר להחזיק ולירות איתו ביד אחת אך זה יהיה לכם קשה לשמור על כוונת יציבה, אפשר להחביא אותו מתחת למכנסיים.


    נשקים שאנחנו לא יכולים להחביא עלינו ומדוע:
    רובים(גדולים) (UZI / MP5 / M4)

    UZI - רובה בינוני, למרות הגדול שלו הוא קל ואפשרי להחזיק ביד אחת, אך החזקה בשתיי ידיים יביאו לשיווי משקל וכוונת יותר טובה, לפעמים אפשר להחביא אותו מתחת למכנסיים ויכול להיות מוסתר מתחת לחולצה או פריט בגוף - תלויי בסוג ובגודל המכנסיים, חולצה, גודל האיש וכד'
    לחץ כאן כדי לצפות בתמונה בגודלה המלא.

    MP5- יכול להגיע לגדלים גדולים, חובה להחזיק ב2 ידיים כיוון שהחזקה ביד 1 תגרום לכוונת לעוף למעלה מההדף, אי אפשר להחביא אותו מתחת למכנסיים אך עדיין יכול להיות מוסתר מתחת לחולצה.

    M4/AK - יש בגדלים שונים, אך עדיין לא יכול להיות מוסתר מתחת לגוף של בן אדם - חובה להיחזק על ידי 2 ידיים, כאשר האחורה של הרובה מוצמד לכתף.

    התמונה הזאת הוקטנה, לחץ כאן לצפייה בתמונה בגודלה המקורי (640x427)


    חשוב באמת לזכור, שגם אם מותר ואסור לשלוף אקדחים בלי פקודת RP חשוב מאוד לעשות תפקודה כדי להראות על נכונות ורמת RP מקצועית.
    יש הרבה דרכים להוציא נשק אבל אני הולך להראות רק דרך 1, שתעזור לכם לפתח את הדרכים הבאות שלכם.

    רק להזכיר - רובים או אקדחים שאתם לא יכולים להחביא עליכם, אקדחים אתם תמיד תוכלו למצוא להם איזה נרתיק לאקדח, אבל רובה יצטרך להיות בתוך שק, תיק או משהוא.

    נתחיל באיך להוציא אקדח קטן, ממתחת למכנסיים.
    מושגים שיעזרו לכם:


    Grips - אוחז
    Grabs - אוחז / תופס
    Pulls - מושך
    Trigger - הדק
    Index - אצבע הראשונה בכף היד( שנקראת אצבע אני חושב חח )


    /me quickly sends his right hand towards his pants, lifting his shirt up a bit ; reveals a 9mm.
    /me grips onto the 9mm with his right hand tightly, placing his index on the trigger as he pulls the gun out.
    - ככה שולפים אקדח החוצה, בסיסי מאוד -
    עכשיו אנחנו נתקדם לאקדח כמו דיגל, שלא נוכל לשלוף מהמכנסיים וחייבים נרתיק לאקדח - שתדעו שהנרתיק של האקדח תמיד יהיה מאובטח וסגור מין הסתם אבל יש אפשרות להשאיר אותו פתוח -

    /me reaches down to his holster and unsecures it swiftly.
    /me grips onto his Deagle, pulling it out of the holster.
    - ראיתם איזה פשוט? -
    - נעבור לדברים היותר מסובכים -

    - UZI אם אני זוכר טוב יש לו נצרה סגורה, וחשוב לפתוח אותה אחרת לא תוכלו לירות -
    /me lifts his shirt up a bit, gripping onto his UZI tightly and pulls it out.
    /me opens the safety.
    - כרגע זה מוכן לירייה -
    הדברים הבאמת יותר מסובכים אלה הנשקים שאי אפשר לסחוב עלינו אלא צריך תיק או משהוא שהיה איתנו.

    - לUZI תיק יספיק לסחוב אותו-
    /me takes the back-pack off his back, placing it on the ground swiftly.
    /me unzips it and sticks his hand down the backpack, searching for the UZI.
    /me grips onto the UZI and pulls it out.
    /me opens the safety.
    - פשוט. -
    - MP5 אותו דבר עם ה -
    ולגבי ה M4
    אולי נצטרך יותר מתיק, אולי תיק גדול או מזוודה
    /me rests the case on the table and opens it.
    /me grips onto the m4 with both hands, lifting it up and sticks the bottom of the m4 to his shoulder, making it steady.

    עכשיו למדנו איך להוציא נשקים, תמיד שהוצאנו - נהיה חייבים להראות לאנשים שאנחנו אכן מחזיקים נשק, אם הם לא ראו אותנו מחזיקים נשק.
    אז אנחנו נשתמש ב do

    כאשר אנחנו מוציאים כל נשק נצטרך להשתמש בפקודה הזאת - אותה פקודה רק שמות אחרים
    /do Benel is holding an M4 with both hands, and the M4 is sticked to his shoulder, making the aim steady.
    אותו דבר לגבי אקדח רגיל
    /do Benel is holding a handgun with his right hand, holding it tightly to make it steady.
    וכד'

    עכשיו, אני לא תמיד ממליץ על פקודה בשביל לירות אבל אכן - אפשר... כאשר למשל אתם רוצים לגרום למישהוא סבל ולירות במקום מסויים וכד'


    - זה תמיד יהיה לחיצה על ההדק, אין דרך אחרת לירות באקדח או ברובה -
    /me squeezes the trigger
    - פשוט מאוד, וכאשר אתם רוצים לכוון למקום מסויים, תציינו אותו -
    /me aims at Benel's kneecap as he squeezes the trigger.
    באמת פשוט מאוד - תפינמו את זה חברה זה יעזור לכם

    שאלות תשובות
    האם יש דרך אחרת להוציא נשק?
    יש הרבה דרכים - תהיו יצירתיים.

    האם יש דרך להתעלם מהפקודות RP?
    בשום פנים ואופן - זה חובה כיוון שאנחנו בRP סרבר.

    האם יש לנו אפשרות לעשות בינדים כדי להוציא נשקים?
    אכן כן, אך תזכרו שהנשק צריך להיות עליכם בשביל להוציא אותו - אם לא, זה יחשב לפאוורגיימינג.

    קרדיט לפורום אחר

  2. #2
    Warn Warn מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    14/11/10
    שם פרטי
    Pro
    הודעות
    82
    קיבל לייק
    0 פעמים
    כל הכבוד

נושאים דומים

  1. מדריך | /me חלק 1
    על ידי lidan_b בפורום RolePlay
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 06/07/11, 17:16
  2. מדריך | /me חלק 2
    על ידי lidan_b בפורום RolePlay
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 06/07/11, 17:14
  3. מדריך | /me חלק 3
    על ידי yosi2580 בפורום RolePlay
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 31/12/10, 11:30
  4. מדריך | /me חלק 1
    על ידי yosi2580 בפורום RolePlay
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 31/12/10, 11:28
  5. מדריך| מערכים חלק א'
    על ידי The_Davil בפורום Pawno & Scripting
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 28/09/10, 15:48
eXTReMe Tracker