לא יודע למה אבל השרת ניהיה משעמם בזמן האחרון (אני לא בא לעליב או משהו) והרבה ילדים לא נכנסים בגלל זה..
פעם היה 29-35 ילדים בשרת עכשיו אין בקושי 5 ילדים
וגם אדמין לא נכנס לשרת אני חושב איזה שבוע וילדים חוגגים עם צ'יטים בגלל שאין ילדים שידווחו ואין אדמינים ..
תטפלו בזה ; ]




1לייקים

הירשם כדי להגיב לנושא