Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 2 מתוך 2
Like Tree1לייקים
  • 1 הודעה על ידי _LeTmE_

אשכול: מצב השרת לדעתי

  1. #1
    _LeTmE_ _LeTmE_ מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    14/12/11
    שם פרטי
    דוידי של
    הודעות
    617
    קיבל לייק
    71 פעמים

    מצב השרת לדעתי

    לא יודע למה אבל השרת ניהיה משעמם בזמן האחרון (אני לא בא לעליב או משהו) והרבה ילדים לא נכנסים בגלל זה..
    פעם היה 29-35 ילדים בשרת עכשיו אין בקושי 5 ילדים
    וגם אדמין לא נכנס לשרת אני חושב איזה שבוע וילדים חוגגים עם צ'יטים בגלל שאין ילדים שידווחו ואין אדמינים ..
    תטפלו בזה ; ]
    _InterSyS_ אוהב את זה.

  2. #2
    הסמל האישי של Yo4v
    Yo4v Yo4v מנותק עתיק
    תאריך הצטרפות
    07/12/10
    שם פרטי
    Yoav
    הודעות
    5,266
    קיבל לייק
    1019 פעמים
    בטיפול
    נערך בפעם האחרונה על ידי Yo4v : 14/02/12 ב 19:14

נושאים דומים

  1. מצב השרת
    על ידי The_Davil בפורום RolePlay
    תגובות: 35
    הודעה אחרונה: 01/10/11, 16:10
  2. משוב על מצב השרת כרגע
    על ידי Twixer בפורום משוב, הורדת באנים והחזרת סטאט
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 24/07/11, 13:30
  3. ממממ מנהליים ראשיים יש מצב אתם נכנסים?
    על ידי Do13v בפורום מה שבראש
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 17/07/05, 01:45
  4. רשימת צ'טירים לדעתי
    על ידי Crazy Death בפורום Tactical Ops
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 19/06/05, 05:38
  5. יש מצב ?
    על ידי Cloud בפורום חתימות וסמלים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 27/05/05, 22:00
eXTReMe Tracker