שלום סטלנים :פ
יש לי בעיה במישחק -.-"
כל פעם שאני מנסה להיתחבר למישחק יש לי שגיאה.
![]()
שלום סטלנים :פ
יש לי בעיה במישחק -.-"
כל פעם שאני מנסה להיתחבר למישחק יש לי שגיאה.
![]()
תנסה להתקין שוב..
עדיין יש את השגיאה הזאת.
עזרה?מישה?||:|:|
UP