Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 3 מתוך 3

אשכול: את נוגעת לי בנשמהה

  1. #1
    NapsteR NapsteR מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    02/01/05
    הודעות
    1,228
    קיבל לייק
    0 פעמים
    רק אותך ידעתי ולא הייתה לי אחרת.. רק איתך האמנתי שהעולם הזה מתוקק

    ועכשיו בענייך הדימעה מסתתרת.., ואני על ידך אבל מרגיש כזה רחוווקקק

    (אללה כולם ביחד אופ אופ אופ)

    את נוגעת לי בנשמה , וידך לא נוגעתתת , את נוגעת לי בנשמהההה כמו שאת יודעת...

    את נוגעת לי בנשמה וידך לא נוגעת , את נוגעת לי בנשמה איך שאת פוגעתתת

  2. #2
    X-type X-type מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    18/12/04
    הודעות
    3,212
    קיבל לייק
    1 פעמים
    סייג לחכמה שתיקה

  3. #3
    ][*Vaako*][ אורח
    תגידו אתם לא מבינים מה זה לא לפתוח סתם נושאים מה בכוח לעצבן אותי?!?!

נושאים דומים

  1. סינגל | לידור יוספי - מה את עושה לי (חדש)
    על ידי שלומי סבג בפורום מזרחית וים תיכונית
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 18/02/09, 16:06
  2. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 16/10/08, 14:11
  3. סינגל | תמיר גל - מה את עושה לי
    על ידי SaM בפורום מזרחית וים תיכונית
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 10/03/08, 16:36
  4. [סינגל] שריף-את חסרה לי
    על ידי ^^$$ מזרחי בפורום מזרחית וים תיכונית
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 04/02/08, 19:40
  5. [דואט]סטלון&אורן חן-את נוגעת לי
    על ידי GulyTheOne בפורום מזרחית וים תיכונית
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 01/02/08, 16:30
eXTReMe Tracker