רק אותך ידעתי ולא הייתה לי אחרת.. רק איתך האמנתי שהעולם הזה מתוקק
ועכשיו בענייך הדימעה מסתתרת.., ואני על ידך אבל מרגיש כזה רחוווקקק
(אללה כולם ביחד אופ אופ אופ)
את נוגעת לי בנשמה , וידך לא נוגעתתת , את נוגעת לי בנשמהההה כמו שאת יודעת...
את נוגעת לי בנשמה וידך לא נוגעת , את נוגעת לי בנשמה איך שאת פוגעתתת





הירשם כדי להגיב לנושא