האלבום הראשון והחזק של וו טאנג..זה באמת קלאסיק שיט..
http://rapidshare.de/files/19557264/..._Chambers.k1nq
האלבום הראשון והחזק של וו טאנג..זה באמת קלאסיק שיט..
http://rapidshare.de/files/19557264/..._Chambers.k1nq
אלבום חזק רצח!!
ממליץ על m-e-t-h-o-d m-a-n
ו גם c.r.e.a.m
בכלל כל האלבום שלהם שווה רצח\
ויאללה תגיבו אל תהיו זונות אנשים פה משקיעים מזמנם .. אז מה אם זה לא מוסתר יאללה תנו בתודה :hissyfit:
תודה אחויה :wink: