Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 17 מתוך 17

אשכול: בקשה|את ה-FCMP הישראלי...

  1. #1
    S13 S13 מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    29/03/07
    הודעות
    281
    קיבל לייק
    0 פעמים

    בקשה|את ה-FCMP הישראלי...

    כמו בכותרת^

    ויוסקה יא ז**ן למה לא אמרתה שאתה חוזר לשחק???

  2. #2
    Bluehawk Bluehawk מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    18/03/07
    הודעות
    796
    קיבל לייק
    1 פעמים
    מי אתה?? חחח
    כל הקבבים הישנים האלה פתאום קופצים פה :laugh:

  3. #3
    eling eling מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    11/06/07
    הודעות
    241
    קיבל לייק
    0 פעמים
    נושך כריות. דבר יפה אל האנשים החדשים.

  4. #4
    omripel omripel מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    17/04/07
    הודעות
    285
    קיבל לייק
    0 פעמים
    eling תפסיק לקלל את כולם. אפחד לא מיסתכל לכיוון שלך אז....

  5. #5
    yoskeh israeli2 yoskeh israeli2 מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    08/05/06
    הודעות
    1,049
    קיבל לייק
    0 פעמים
    דודד אני ואביב כבר מזמן פה אמרנו לכם עד שאתם זזים פשוטט !
    ותרד לאשכול "הנה הקלאנים שלכם" שם ממון נתן לבאנדיט ת'הורדה אם אני לא טועה ..
    ודבר איתי כבר אם אתה מסתבך ..

  6. #6
    S13 S13 מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    29/03/07
    הודעות
    281
    קיבל לייק
    0 פעמים
    מה יוסקה לא אמרתה לי!!!!! אני מת לחזור לפאר קריי כבר מלא זמן!!!!

    ואני לא חדש אולי אתם מכירים אותי בכינוי M.R WoLf או T-Rex אללההה KBZZZ

  7. #7
    הסמל האישי של BlackHawk
    BlackHawk BlackHawk מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    23/02/07
    הודעות
    773
    קיבל לייק
    0 פעמים
    בטח מכירים אותך
    יאללה תחזור תחזור יא נוב חח

  8. #8
    GTSOMAR GTSOMAR מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    11/06/07
    הודעות
    141
    קיבל לייק
    0 פעמים
    T-ReX_isr* בו משחק?:confused:
    :בסד:

  9. #9
    omripel omripel מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    17/04/07
    הודעות
    285
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ואי אתה מחפש משחק עם כל מה שזז..

  10. #10
    eling3 eling3 מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    24/09/07
    הודעות
    8
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי omripel צפה בהודעה
    eling תפסיק לקלל את כולם. אפחד לא מיסתכל לכיוון שלך אז....
    אומריפל. אל תתייחס. אלינג Tapash!

  11. #11
    yoskeh israeli2 yoskeh israeli2 מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    08/05/06
    הודעות
    1,049
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי omripel צפה בהודעה
    ואי אתה מחפש משחק עם כל מה שזז..
    חחחחח כה אה ..

  12. #12
    S13 S13 מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    29/03/07
    הודעות
    281
    קיבל לייק
    0 פעמים
    חחחח אני צריך את ה- FCMP או מה שזה לא יהיה כדי לשחק ואני לא מצא את זה!!!1

  13. #13
    Bluehawk Bluehawk מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    18/03/07
    הודעות
    796
    קיבל לייק
    1 פעמים
    מה אתה צריך להוריד את המשחק? יש בFTP הכל יוסקה תעזור לו יא קקי נו חבר שלך...
    ככה זה אצלכם חברים?

    KBZ NOOBZ!!

  14. #14
    S13 S13 מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    29/03/07
    הודעות
    281
    קיבל לייק
    0 פעמים
    לא יש לי את המשחק!!

    רק אני צריך את הרשת

  15. #15
    PuG3o6 PuG3o6 מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    20/02/06
    הודעות
    761
    קיבל לייק
    0 פעמים
    שמישהו כבר יעשה UPLOAD לסרטון שלי בבקשה
    למי שיש תסרטון נא להיכנס לפה http://www.rapidshare.com
    ולשלוח לי תלינק שיקבל אחרי שהעלא תסרטון

  16. #16
    הסמל האישי של shaico
    shaico shaico מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    17/04/07
    שם פרטי
    מר מבין עניין
    הודעות
    3,725
    קיבל לייק
    6 פעמים
    אין אני לא יעלה לך חחחחחחחחח
    ומאמון יסטלן תראה בנעוץ העלתה אותו פעם כבר לראפיד והלינק עוד עובד למה אתה כזה סטלן?
    נערך בפעם האחרונה על ידי shaico : 24/09/07 ב 23:11

  17. #17
    yoskeh israeli2 yoskeh israeli2 מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    08/05/06
    הודעות
    1,049
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Bluehawk צפה בהודעה
    מה אתה צריך להוריד את המשחק? יש בFTP הכל יוסקה תעזור לו יא קקי נו חבר שלך...
    ככה זה אצלכם חברים?

    KBZ NOOBZ!!
    שלחתי לו באייסי ת'פאב ..
    פשוט אין לי מושג איך להסביר עם כל הדברים החדשים שעשיתם בשרתים ..

נושאים דומים

  1. בקשה|את כל המשחקים והתוכנות לBT
    על ידי JackaSss בפורום סלולרי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 18/06/08, 19:08
  2. בקשה|את השיר של מנצור חינוך מיני
    על ידי PiXeL בפורום רדיו סטלה זון
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 21/03/08, 11:36
  3. בקשה את התוכנה MoorHunt
    על ידי dark night בפורום שיתוף קבצים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 30/01/07, 23:16
eXTReMe Tracker