כמו בכותרת^
ויוסקה יא ז**ן למה לא אמרתה שאתה חוזר לשחק???
כמו בכותרת^
ויוסקה יא ז**ן למה לא אמרתה שאתה חוזר לשחק???
מי אתה?? חחח
כל הקבבים הישנים האלה פתאום קופצים פה :laugh:
נושך כריות. דבר יפה אל האנשים החדשים.
eling תפסיק לקלל את כולם. אפחד לא מיסתכל לכיוון שלך אז....
דודד אני ואביב כבר מזמן פה אמרנו לכם עד שאתם זזים פשוטט !
ותרד לאשכול "הנה הקלאנים שלכם" שם ממון נתן לבאנדיט ת'הורדה אם אני לא טועה ..
ודבר איתי כבר אם אתה מסתבך ..
מה יוסקה לא אמרתה לי!!!!! אני מת לחזור לפאר קריי כבר מלא זמן!!!!
ואני לא חדש אולי אתם מכירים אותי בכינוי M.R WoLf או T-Rex אללההה KBZZZ
בטח מכירים אותך
יאללה תחזור תחזור יא נוב חח![]()
T-ReX_isr* בו משחק?:confused:
:בסד:
ואי אתה מחפש משחק עם כל מה שזז..
חחחח אני צריך את ה- FCMP או מה שזה לא יהיה כדי לשחק ואני לא מצא את זה!!!1
מה אתה צריך להוריד את המשחק? יש בFTP הכל יוסקה תעזור לו יא קקי נו חבר שלך...
ככה זה אצלכם חברים?
KBZ NOOBZ!!
לא יש לי את המשחק!!
רק אני צריך את הרשת
שמישהו כבר יעשה UPLOAD לסרטון שלי בבקשה
למי שיש תסרטון נא להיכנס לפה http://www.rapidshare.com
ולשלוח לי תלינק שיקבל אחרי שהעלא תסרטון
אין אני לא יעלה לך חחחחחחחחח
ומאמון יסטלן תראה בנעוץ העלתה אותו פעם כבר לראפיד והלינק עוד עובד למה אתה כזה סטלן?
נערך בפעם האחרונה על ידי shaico : 24/09/07 ב 23:11