שלום הייתי ברמה 55 ופירמטתי ולא שמרתי את הCDKEY ,ואין לי כו עוד פעם להגיע לרמה,אז אפשר בבקשה את הקראק לכל הנשקים?
ועוד בעיה,התקנתי את המשחק לבדוק אם התיקיית פרופיל בלבד תעבוד,אבל זה לא עבד,ושמחקתי בטעות אמרתי לו לשמור קבצים שמירה וכל אלה,וכל פעם שאני מגיע למסך הזה שהוא מביא אפשרויות של EXTRAS SUPPORT INSTALL וכל זה,זה מראה לי כאילו יש לי עדיין את המשחק זה מראה לי אפשרות לשחק בסינגל ובמולטי ושאני לוחץ עליהם זה לא עושה כלום!וגם שאני לוחץ על UNINSTALL זה לא עושה כלום!
מה אפשר לעשות?





הירשם כדי להגיב לנושא



