Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 10 מתוך 10

אשכול: אפשר את הקראק לכל הנשקים?התאפס לי המשתמש!

  1. #1
    Astrix-D Astrix-D מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    06/03/08
    הודעות
    124
    קיבל לייק
    0 פעמים

    אפשר את הקראק לכל הנשקים?התאפס לי המשתמש!

    שלום הייתי ברמה 55 ופירמטתי ולא שמרתי את הCDKEY ,ואין לי כו עוד פעם להגיע לרמה,אז אפשר בבקשה את הקראק לכל הנשקים?

    ועוד בעיה,התקנתי את המשחק לבדוק אם התיקיית פרופיל בלבד תעבוד,אבל זה לא עבד,ושמחקתי בטעות אמרתי לו לשמור קבצים שמירה וכל אלה,וכל פעם שאני מגיע למסך הזה שהוא מביא אפשרויות של EXTRAS SUPPORT INSTALL וכל זה,זה מראה לי כאילו יש לי עדיין את המשחק זה מראה לי אפשרות לשחק בסינגל ובמולטי ושאני לוחץ עליהם זה לא עושה כלום!וגם שאני לוחץ על UNINSTALL זה לא עושה כלום!

    מה אפשר לעשות?
    נערך בפעם האחרונה על ידי Astrix-D : 03/05/08 ב 14:54

  2. #2
    Astrix-D Astrix-D מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    06/03/08
    הודעות
    124
    קיבל לייק
    0 פעמים
    לאף אחד אין את הקראק<?

  3. #3
    הסמל האישי של shaico
    shaico shaico מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    17/04/07
    שם פרטי
    מר מבין עניין
    הודעות
    3,725
    קיבל לייק
    6 פעמים
    יש בגוגל...

  4. #4
    Astrix-D Astrix-D מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    06/03/08
    הודעות
    124
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי shai11 צפה בהודעה
    יש בגוגל...
    מה לכתוב בגוגל?

  5. #5
    הסמל האישי של mikewithbike
    mikewithbike mikewithbike מנותק real ping neva get caught
    תאריך הצטרפות
    07/10/05
    שם פרטי
    mike
    הודעות
    4,045
    קיבל לייק
    1 פעמים
    למי אכפת מזה :S

    שחק מהתחלה זה שני שניות להגיע ל55.

  6. #6
    Astrix-D Astrix-D מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    06/03/08
    הודעות
    124
    קיבל לייק
    0 פעמים
    זה לא קשור רק לרמה,אני גם השגתי משתיקים הסוואות וכל אלה,ואין לי כוח להשיג שוב,אם מישהו יכול לשלוח לי בפרטי או להגיד לי מה לחפש אני אודה לו מאוד!

  7. #7
    הסמל האישי של normanush
    normanush normanush מנותק NightCup Cheater
    תאריך הצטרפות
    14/03/08
    הודעות
    711
    קיבל לייק
    0 פעמים
    לא יודע אחי , תתחיל לשחק רק בשרתי PAM4 לא צריך את זה שם .

  8. #8
    הסמל האישי של shaico
    shaico shaico מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    17/04/07
    שם פרטי
    מר מבין עניין
    הודעות
    3,725
    קיבל לייק
    6 פעמים
    בפעם השניה זה יותר מהיר.. ובשלישית עד שנמאס וקונים מקורי

  9. #9
    הסמל האישי של Ym92
    Ym92 Ym92 מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    29/12/07
    הודעות
    492
    קיבל לייק
    0 פעמים
    פשוט שלחו לבנאדם בפרטי וזהו.
    בדוק את הפרטי.

  10. #10
    omric0 omric0 מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    02/01/08
    הודעות
    2
    קיבל לייק
    0 פעמים
    יש מצב אתם שולחים גם לי את זה בפרטי !?
    בבקשה היה לי משתמש אבל יש לי מחשב חדש..

נושאים דומים

  1. התאפס לי המשתמש
    על ידי yosi2580 בפורום RolePlay
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 14/11/09, 22:01
  2. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 01/11/06, 16:04
  3. אפשר את הפוטושופ הכי חדש בעברית?
    על ידי MOOKI בפורום חתימות וסמלים
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 19/05/06, 06:15
  4. אני מקדיש את זה לכל הקהילה :))
    על ידי HaniBal בפורום Tactical Ops
    תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 02/10/05, 20:28
eXTReMe Tracker