חדשה מושקעת לאללה
![]()
חדשה מושקעת לאללה
![]()
באמת סקסי =]
אהבתי אחי..
יפה אחי, אחי בוא לטיאס שך קצת
לפנים אחי
חזק אחי
שפר קצת צבעים
וצעד ימין כזה יצא 3D לא יודע לא אהבתי את זה
יווווואאאאוווו איזה סוסה
אחת הטובות שלך אחי!!! ממש טובה!!!
רק הניק הזה חרשתה אותו קצת....אבל את מי זה מעניין הוא יפה רצח!!
יש מצב אתה נותן לי לאמץ? (עם נגיד אתה רוצה לאמץ אותה אז אל תביאי לי)
חבל רציתי אני לאמץ שחר יצא בן זונה
ווואיייי חתימה כוסית רצח ומי שבחתימה עוד יותר!!!
אבל כמו שאני תמיד אומר... שיש חתימות אם כוסיות הם אפ'פעם לא יצאו מכוערות.
יפה ...
TOMER אתה יכול לקחת אותה ..
מצטער עמנואל אבל עשיתי לך כבר חתימה אז נפנק את הבחור![]()
יצא לך משהוא פצצה אחי
נערך בפעם האחרונה על ידי Ka[R]iZmA : 31/05/08 ב 18:43
שחר אתה מלך XDDD
עמנואל sry man![]()
דמות אחת לחתימה לא מספיק
שוב חבל שאין מסגרת מוגדרת
רקע קטלני ביותר
חתימה טובה
למה אותו ניק נשששמה? באמת יצא יפה אחי רק לא אהבתי את הנקודות האלה כ"כ...