אני לא מצליח להוסיף שום סרבר אי יודע איך להוסיף אבל נראה לי שהאייפי שנותנים באתר הוא ישן כול מישה יכול לעזור בבקשה![]()
אני לא מצליח להוסיף שום סרבר אי יודע איך להוסיף אבל נראה לי שהאייפי שנותנים באתר הוא ישן כול מישה יכול לעזור בבקשה![]()
פרסמו כבר תבעיה הביאו בדביק תאייפי של כל סרבר...
אהה תודה אחי