אתמול בערך ב 1 וחצי בלילה
כל השרתים של ישראל נפלו...אפילו אחד ...אחד לא נשאר!!!
כולם נפלו
GJ #@$@!!!
![]()
אתמול בערך ב 1 וחצי בלילה
כל השרתים של ישראל נפלו...אפילו אחד ...אחד לא נשאר!!!
כולם נפלו
GJ #@$@!!!
![]()
נראה לי התנתק לך האינטרנט יטמבל..............
וכול מי שרכש שרת של
lsrv
קיבל אתמול הודעה שהשרתים יפלו כי החלפנו שרת.
lo neshma lo eitntek...נראה לי התנתק לך האינטרנט יטמבל..............
וכול מי שרכש שרת של
lsrv
קיבל אתמול הודעה שהשרתים יפלו כי החלפנו שרת.
all server gam me slo ezlhem
:
מושיקו בוא ICQ אני רוצה לדבר איתך על השרתנראה לי התנתק לך האינטרנט יטמבל..............
וכול מי שרכש שרת של
lsrv
קיבל אתמול הודעה שהשרתים יפלו כי החלפנו שרת.
מה מצחיק לא מבין
לא כל השרתים נפלו..
רק השרתים של lnx וSAM-HOSTING בגלל שזה על אותו מחשב והמחשב עבר שם ריסט או משהו.
ו-LSRV לא אכפת לי מה היה שם גם ככה יש רק שרת אחד.
חחחח קובי מה אתה מגזים :ו
תאמת עכשיו שבדקתי את זה צודק ;[
כל השרתים שעל 012 נפלו
איך אתה יודע את כל זה יווווווו משגע אותי
עזוב אותו עידן זה משהו מיוחד... הוא יודע הכל...איך אתה יודע את כל זה יווווווו משגע אותי
נו ו..?
מה בא לך להגיד פו?נו ו..?
תודה תודה, אני אמרתי לחבר'ה מEVO משהו.
באמת איך עידן יודע את זה?
מה אתם לא מבינים זה כל החברותהחליפו ארון תקשורת לאחד טוב יותר וזה אומר שהשרתים יפלו לכמה שעות זה הכל מה הלחץ
מוזר - כל הזמן החברות מחליפות שרתים ליותר טובים ארון תקשורת יותר טוב ובכל זאת כל השרתים מלגלגים כאילו אין מחר
כי בכל זאת החברות בארץ לא כל כך קרובות לחברות של חו"ל
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח......................נראה לי התנתק לך האינטרנט יטמבל..............
וכול מי שרכש שרת של
lsrv
קיבל אתמול הודעה שהשרתים יפלו כי החלפנו שרת.
קרייזי
אני לא מדבר על חו"ל
rasmiקרייזי
אני לא מדבר על חו"ל
אין סרבר שאין בוא לאגים של כניסה לסרבר התחלה עד שזה נכנס
או כשזה מעביר מפה...אחרי חצי שנה