שיר שנכתב בשביל הפורום ..
סתם צוחקת תהנו ..
http://www.f2h.co.il/497221358
ילדה יפה יש לך ברקע.. עם זאת חברה שך כל הכבוד...
ותודה על השיר נשמע נגיב שוב
על הפנים לא אהבתייייי
חחחח אהבתי תשיר D: