http://www.satla-zone.net/index.php?act=SA&a=23&s=
:סטלן: תהנו.
http://www.satla-zone.net/index.php?act=SA&a=23&s=
:סטלן: תהנו.
בהצלחה לכם
בהצלחה כל הכבוד
בהצלחה אנשים :}
בהצלחהה אחים שלי