עליתי לאדמין ניסיוני מקווה שיהיה כיף
אוהב אותכם כל סאטלה
עליתי לאדמין ניסיוני מקווה שיהיה כיף
אוהב אותכם כל סאטלה
כל הכבוד אחי ,
מה השם שלך במשחק ?
תגיד לי לפחות תודה.
בהצלחה
benicio_Jaa
בהצלחה בהמשך הדרך אין לי מה להגיד כי אני מסטול אחותי קפצה עלי כדי להעיר אותי קצר את החתימה
לפי מה שהבנתי אביאל אמר ליקיר להביא לו כי אביאל
פרש ואני עצוב לאללה..
ואחי מזלט
ועצוב..
רק לאביאל
הוא פרש..
אוףף
הוא חזררר !
אני לא!@#
חח איזה חרא לא להכנס ^^
צ'יטר זבל! זה שמעליי
אחי מזל"ט
עריכה: לא אביאל בליק ההוא שמעליו
מזל טוב אחי כל הכבוד Respect אחי!!!
כל הכבוד גבר, מגיע לך .
אני סתם ילד מפגר.
נערך בפעם האחרונה על ידי ~®™KoBi™®~ : 18/07/09 ב 20:33