Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 13 מתוך 13

אשכול: הודעה | עליתי לאדמין

  1. #1
    NoooX NoooX מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    31/01/09
    הודעות
    81
    קיבל לייק
    0 פעמים

    הודעה | עליתי לאדמין

    עליתי לאדמין ניסיוני מקווה שיהיה כיף



    אוהב אותכם כל סאטלה

  2. #2
    הסמל האישי של Tomer Miler
    Tomer Miler Tomer Miler מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    29/05/09
    שם פרטי
    תומר
    הודעות
    600
    קיבל לייק
    0 פעמים
    כל הכבוד אחי ,
    מה השם שלך במשחק ?

  3. #3
    AvieL` AvieL` מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    09/04/09
    שם פרטי
    אביאל
    הודעות
    879
    קיבל לייק
    0 פעמים
    תגיד לי לפחות תודה.
    בהצלחה

  4. #4
    NoooX NoooX מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    31/01/09
    הודעות
    81
    קיבל לייק
    0 פעמים
    benicio_Jaa

  5. #5
    הסמל האישי של o F i R
    o F i R o F i R מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    22/10/08
    שם פרטי
    אופיר
    הודעות
    3,853
    קיבל לייק
    0 פעמים
    בהצלחה בהמשך הדרך אין לי מה להגיד כי אני מסטול אחותי קפצה עלי כדי להעיר אותי קצר את החתימה

  6. #6
    ShonP ShonP מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    25/05/09
    שם פרטי
    שון
    הודעות
    1,719
    קיבל לייק
    6 פעמים
    לפי מה שהבנתי אביאל אמר ליקיר להביא לו כי אביאל
    פרש ואני עצוב לאללה..
    ואחי מזלט
    ועצוב..
    רק לאביאל
    הוא פרש..
    אוףף

  7. #7
    הסמל האישי של Tomer Miler
    Tomer Miler Tomer Miler מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    29/05/09
    שם פרטי
    תומר
    הודעות
    600
    קיבל לייק
    0 פעמים
    הוא חזררר !

  8. #8
    AvieL` AvieL` מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    09/04/09
    שם פרטי
    אביאל
    הודעות
    879
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אני לא!@#

  9. #9
    AvieL` AvieL` מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    09/04/09
    שם פרטי
    אביאל
    הודעות
    879
    קיבל לייק
    0 פעמים
    חח איזה חרא לא להכנס ^^

  10. #10
    Alon1 Alon1 מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    19/05/09
    שם פרטי
    אלון
    הודעות
    901
    קיבל לייק
    0 פעמים
    צ'יטר זבל! זה שמעליי



    אחי מזל"ט

    עריכה: לא אביאל בליק ההוא שמעליו

  11. #11
    Gaston_Dlmao Gaston_Dlmao מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    18/05/09
    שם פרטי
    דניאל
    הודעות
    165
    קיבל לייק
    0 פעמים
    מזל טוב אחי כל הכבוד Respect אחי!!!

  12. #12
    BurnOut BurnOut מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    18/01/09
    שם פרטי
    א
    הודעות
    2,677
    קיבל לייק
    28 פעמים
    כל הכבוד גבר, מגיע לך .

  13. #13
    dogaaa dogaaa מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    18/07/09
    שם פרטי
    iGamer
    הודעות
    8
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אני סתם ילד מפגר.
    נערך בפעם האחרונה על ידי ~®™KoBi™®~ : 18/07/09 ב 20:33

נושאים דומים

  1. הודעה | עליתי לניהול, כנסו לפרטים
    על ידי Bil4Bong בפורום FIFA
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 28/04/09, 09:23
  2. הודעה|העלו אותו לאדמין [:
    על ידי RendoM בפורום DeathMatch
    תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 11/01/09, 05:31
  3. הודעה|עליתי לניהול!
    על ידי DjLove בפורום מה שבראש
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 15/11/08, 16:18
  4. הודעה+שאלה חשובה לגבי Golden Axe II
    על ידי Gul\'dan The Warlock בפורום פח זבל
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 14/02/05, 21:52
eXTReMe Tracker