John_Bellic-Yakuza.
ניר הגיש אפליקיישין מדהים ליאקוזה,מפורט מאוד ושונה מכל אחד אחר,כל הכבוד לך ובהצלחה.
Lee_Takashi-Lcn.
הראל הגיש אפליקייין מעולה לLCN,אפילו צירף תמונות של מיקומים והארפי היה מושלם,ללא שום טעות,בהצלחה הראל .
בהצלחה לכם.
שימו לב אלו שלא התקבלו,יכול להיות שאכניס אתכם לידר עם אלה שהתקבלו,זתאמרת 2 לידרים,נראה כבר....
זה בנתיים,השאר שהגישו מחר יקבלו תשובה.
אני רואה שהרוב הגישו ל 2-3 פאקשניים אותו דבר,היו 2 שהגישו למשהו אחר ובקרוב יקבלו תשובה..
תגישו לעוד דברים,יש לכם מלא מאפיות וגאנגים ...כדאי לכם לקחת גאנג אפילו משלכם זה הכי כיף..
רשימת הפאקשניים בנעוץ שעשיתי..





הירשם כדי להגיב לנושא



