Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 5 מתוך 5

אשכול: חח אחלה סיפור כנסו

  1. #1
    TribelFix TribelFix מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    06/09/05
    הודעות
    331
    קיבל לייק
    0 פעמים
    קיצור יום אחד הלכתי אים חברים שלי לנרגל כרגיל
    ואחרי איזה חמש דקות באה מישטרה כי זה היה מאוחר ככה ב3 בלילה משהו כזה
    עשתה לנו בדיקה אחד בא לי אים פנס של השוטרים לעיןן כולי הפוך בדק אותי לקח תפלאפון שלי פתח אותו חיפש ממש , לחבר שלי השני (שחר) חיפש גם על הגוף והכול ולא מצא כלום אפילו לא לא פלאפון חחח
    ולחבר שלי השלישי(אדיר) היה משהו בכיס משהו שהצחיק אותיי רצח וגם תשוטרים
    הוא כזה מחפש עליו ולא הבנתי למה חבר שלי כולו עוד שניה בוכה :בוכה:
    ואחרי שהשוטר הציא לו מהכיס קונדומים וקלפים של זונות אתם מכירים את זה השוטר היסתכל על חבר שלי
    וצחק עליו והיתחיל לשיאול אותו למה זה חבר שלי היה כזה נבוך והוא פה איתי הוא מרשה לי לספר לכםם הכול
    ואני היתפוצצתי מיתחוק וחבר שלי שחר עוד שניה בכה ביגלל זה כאילו את בנינו (אים איך שהוא ניראה לא ניראה לי שהוא יזין בזמן הקרוב) חח סתםסתם קיצור מאז אנחנו מזכירים ללו את זה כול פעם וחבר שלי עושה כאילו הוא בודק לו בכיסים ליפני שאנחנו יוצאים אים יש לו קונדומים בכיס או קלפים חח קיצור זה היה קורע !!!!! :מעלה: :מתגלגל:

  2. #2
    X-type X-type מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    18/12/04
    הודעות
    3,212
    קיבל לייק
    1 פעמים
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מה הוא חשב להסתכל על הקלפים ולזיין את הקונדום?

  3. #3
    TribelFix TribelFix מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    06/09/05
    הודעות
    331
    קיבל לייק
    0 פעמים
    חחחח אח שלי אין לי מושג ילד הפוך כזה

  4. #4
    EXtra Men EXtra Men מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    19/09/05
    הודעות
    2,533
    קיבל לייק
    0 פעמים
    חחחח גמורים אה חחח..

  5. #5
    הסמל האישי של נתיניו
    נתיניו נתיניו מנותק xGs Clan Leader במיל'
    תאריך הצטרפות
    22/07/05
    שם פרטי
    Natinho
    הודעות
    15,146
    קיבל לייק
    25 פעמים
    חחחחח
    מסכן :-|
    חחחחחחחחחחחחחח

נושאים דומים

  1. !!~* אתגר חדש - RAP אחלה תמונות כנסו *~!!
    על ידי נתיניו בפורום פח זבל
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 01/05/07, 06:25
  2. אחלה שיר כנסו!
    על ידי J-Rich בפורום רוק ומטאל
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 27/04/07, 09:24
  3. אחלה סיפור
    על ידי **RadamanD** בפורום סיפורי סטלה
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 09/05/06, 20:38
  4. חח לא סיפור סטלה אבל קומבינה כן :P
    על ידי HaZoKa` בפורום סיפורי סטלה
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 17/11/05, 19:46
eXTReMe Tracker