שלוום לכולם.. אני חדש פה בקהילה ובטקטיקל (שבועיים..)
קוראים לי טלל והניק MeKoPeLeT
איסי: 255345859
מקווה שיהיה כיף!!![]()
שלוום לכולם.. אני חדש פה בקהילה ובטקטיקל (שבועיים..)
קוראים לי טלל והניק MeKoPeLeT
איסי: 255345859
מקווה שיהיה כיף!!![]()
באת למקום הנכון.
ברוך הבא אחי תהנה בהצלחה .
תודה אחי !!
ברוך הבא נשמה, תהנה מהפורום ומהמשחק כמה שאפשר!
אם תצטרך עזרה בכל דבר שהוא פנה אליי אחי אני אשמח לעזור לך.
ברוך הבא לבית החדש שלך.
מקווה שתהנה פה![]()
ברוך הבא אחי תהנה
ברוך הבא לגהנוםםם
שלום
חח עלאק גיהנום .. שמעתי משחק נדיר .. לא ?!
ברוך הבא אני מקווה שתהנה בקהילה הזאת אבל כך בחשבון אם אתה חדש ואתה שחקן גרוע ולמשל אתה נישאר מול 2 לבד בטקטיקל או נגד אחד, לאף אחד אין סבלנות כולם יעשו עלייך ווטים רק בישביל שתעוף מהסרבר אה ועם תיהיה שחקן טוב גם בסרבר עם איסיפי=acp יגידו לך כמה שאתה ראדר ויעשו הכל בישביל שתעוף מהסרבר,וגם אל תיתפלה עם תקבל באן מאיזה אדמין אידיוט שחושב שאתה ראדר בסרבר עם acp אחי יש בקהילה חרות ויש אחלה של אנשים מקווה שתהנה מהדברים הטובים בהצלחה בהמשך.....
כן כן תפנה אליו..במקור פורסם על ידי Eliyahu
הוא הפראייר...עם אתה צריך כל דבררר...זה הוא!!! תשמע לי!!
חחחח
=)
תודה לכל המעריצים שליי !! חחחח ..![]()
![]()
תגידו נשמות .. יש מצב אתם כותבים לי פה כמה דברים שילמדו אותי למחשק..?
תודה מראש!!![]()
תנסה לקפוץ כמה שיותר, להיסתקל אחורה מידיי פעם ולכוון כמה שיותר לראש.
אני חולק על דעתך....במקור פורסם על ידי The^AnGeL
לא צריך לקפוץ הרבה כי ישמעו אותך תנסה להיות חכם.. תחשוב צעד אחד קדימה לפני כולם שמע לי... ותשמע צעדים תעשה WALK זה ממש ישתפר אותך:כן:
ברוך הבא אחי לפורום ולמשחק תהנה![]()
זה ה-בנאדם! ;)במקור פורסם על ידי Eliyahu
ואיואיואיא תודה לכוווווללללללםםםםםםם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
איזה חורני אתה אם אתה הולך עוד יותר שומעים אותךבמקור פורסם על ידי -^NoNick-^
הסקילס עולה ב40% ברגע שתלמד להשתמש במירק !