אני מת לשמוע תשיר "בסבוסה" יש מצב למישהו יש והוא מעלה????? :eek:
תודה מראש...![]()
אני מת לשמוע תשיר "בסבוסה" יש מצב למישהו יש והוא מעלה????? :eek:
תודה מראש...![]()
אין לי אל המחשב
אבל זה של שריף בסבוסהה
אני יעלה לך
יותר מאוחר
תהנה.. אחלה שיר =]]
http://rapidshare.com/files/16961264...1492_.mp3.html
של שריף השיר.......הוא שר את זה יום חמישי בארצנוווווו
משהו לפנייייםםםםםם
הזמר הזה תותחחח משהו אשש