אני נכנס לעשות עם Dror 1vs1 ואז DrAgOn נכנס אמרתי לדרור שהוא היה איתו טוב התחלנו לשחק
אני מפרק אותם DrAgOn אומר שאני צ'יטר שחקן של חודשיים DrAgOn אני אומר לו בוא 1 vs1
ב-cb הוא ממשיך לחשוב שאני צ'יטר ילדים של חודשיים חושבים שהם יודעים לשחק.
ודרך אגב ה-סרבר של שיקום ותיקים משהו טוב





הירשם כדי להגיב לנושא



