אחלה טענות מביאים לפורום, יש שכל לבחורים, אבל כל הטענות שוות לכלום אם אף אחד לא יודע מיזה, מבחינתו אתם יכולים להיות ציטרים או סתם כאלה שלא קשורים לקהילה..זה לא הנקודה
מילא לשחק בפייק אבל להגיב בפייק? זה כאילו שאתה מעביר ביקורת על מישהו אבל הוא לא יכול להחזיר לך כי אין לו מושג מי אתה ומה העבר שלך.........
אז לפי בקשה של הרבה פה אני פשוט נאלץ לבקש ממכם להזדהות ואני מבטיח שכולם ירגעו ואתם לא תיפגעו, הפורום הזה זה כל מה שיש לנו כדי עוד איכשהו לתקשר עם כל השחקנים - לא משנה גיל, וותק, רמה, שכל, התמדה או _עבר_ פלילי.
(אם עוד לא הבנתם, שימו ריל ניק או שתיפרדו מהפורום)





הירשם כדי להגיב לנושא




