Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 7 מתוך 7

אשכול: מידע לגבי כמה אלבומים חשמליים שעומדים להשתחרר!!!!!

  1. #1
    technodrome technodrome מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    19/02/06
    הודעות
    855
    קיבל לייק
    0 פעמים

    מידע לגבי כמה אלבומים חשמליים שעומדים להשתחרר!!!!!

    הולכת להיות שנה ענקית ואנחנו רק בהתחלה שלה!
    החודשיים הקרובים יהיו טובים מבחינת השחרורים :

    Exaile - SCREAM - 2CD
    שחרור של דיסק כפול של הצמד EXAILE , האלבום הכפול הזה הולך להיות אחד הטובים הם היו וניהיו פשוט תותחים! טראקים חדשים מלאים בגיטרות , DISTORTION ובלאגאנים , הרבה שירה ווקאלים ועליות רוצחות !

    CD NUMBER ONE :

    1. Scream
    2. Share it or die
    3. Out of control
    4. Vitality
    5. What's really good
    6. What about this?
    7. Analog to Digital
    8. Demo
    9. Mental notes

    CD NUMBER TWO :

    1. Tied up (Azax syndrom rmx)
    2. Radio edit (Bizzare contact rmx)
    3. Last one (Star-X rmx)
    4. Knock it off (Sesto Sento rmx)
    5. The world is our dance floor (delysid rmx)
    6. Hit The Machine (Indra rmx)
    7. Pitch shift case (Exaile rmx)
    8. Greedy 2008 (Exaile Remix)


    שווה להשקיע שמיעה בכל הקטעים שם , הרבה גיטרות מכל הסוגים וגיוון ענק...
    http://www.boadistribution.com/NEWS/GBM/GBMCD003/


    Phanatic - Outsider


    1. Let's Get Dirty
    2. Tokyo Nights
    3. Distortion Maniac
    4. Superfunk (with Stereomatic & Electro Sun)
    5. Machines (with Bizzare Contact)
    6. Phananda (with Ananda Shake)
    7. Land Of Confusion
    8. Illusions
    9. Lifeform


    CPU - Eat This
    חשמללללללללללללללללללללל

    1. Push/Pull
    2. Kick And Bass
    3. Wicked Plastics
    4. Uzi Slingshot
    5. Squared In
    6. Examination Of Time (with Azax Syndrom)
    7. The Psycho Maniac
    8. Who Is God? (with Bliss)
    9. Rocky III

    http://www.myspace.com/therealcpu


    Ultravoice - The Star Alliance 2

    1. Ultravoice vs Indra - Future Call
    2. Ultravoice vs Michele Adamson - Electronic Playground (Sesto Sento Remix)
    3. Ultravoice vs Mahamudra - Scratch
    4. Ultravoice vs Bizzare Contact vs DJ Feio - Nasty (Bizzare Contact vs Electro Sun Remix)
    5. Ultravoice vs Cosmic Tone vs Visual Paradox - Stop The Beat
    6. Ultravoice vs Rizo - Keep It Real (Azax Syndrom Remix)
    7. Ultravoice vs Michele Adamson vs InterSys - Flithy Lies
    8. Ultravoice vs System Nipel - Ultranipel (InterSys Remix)
    9. Ultravoice vs Tactic Mind - Mind Control (Toxical Remix)

    A-Team - Fast Forward

    זה הולך להיות ע נ ק ! Bliss & Painkiller בהרכב החדש שלהם הולכים להביא אותה באלבום אחד המעיפים!!!

    1. Appetizer Analyzer
    2. Born Too High
    3. Swingle
    4. Lost Dimension
    5. Kawaii
    6. The A-Team
    7. Dilated Eyes
    8. Chords
    9. Underground

    CD 2

    1. Goblin Fever
    2. Show Time
    3. Bring It Back
    4. Don't Tell Ma
    5. Dwarf Hunting
    6. A Walk In Da Park
    7. Tijuana
    8. The Looney Bin
    9. Out of Phaze


    הולך להיות טוב מאוד בטבע

  2. #2
    הסמל האישי של [:`Aviran
    [:`Aviran [:`Aviran מנותק פז"ם עולם
    תאריך הצטרפות
    20/09/05
    הודעות
    8,835
    קיבל לייק
    1 פעמים
    :בסד:
    אני מחכה לאלבום של CPU... אתה חייב להביא אותו לפה XD..
    A-Team זה bliss & painkiller? ואללה ת'אמת לא ידעתי כי גם ת'אמת לא שמעתי את המוזיקה שלהם כל כך..
    Exaile נשמע משהו טוב.. :]

  3. #3
    LivesTaker` LivesTaker` מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    12/01/05
    הודעות
    822
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי *Cyclo0o0ps` צפה בהודעה
    :בסד:
    אני מחכה לאלבום של CPU... אתה חייב להביא אותו לפה XD..
    A-Team זה bliss & painkiller? ואללה ת'אמת לא ידעתי כי גם ת'אמת לא שמעתי את המוזיקה שלהם כל כך..
    Exaile נשמע משהו טוב.. :]
    אתה לא רציני
    אני משוגע על הסגנון של EXAILE בליס ו פין קילר
    אבל מה עם האלבום של אינפכרטד סקאזי

    לילה טובבב

  4. #4
    הסמל האישי של mikewithbike
    mikewithbike mikewithbike מנותק real ping neva get caught
    תאריך הצטרפות
    07/10/05
    שם פרטי
    mike
    הודעות
    4,045
    קיבל לייק
    1 פעמים
    תודה על העידכון, איבדתי הרבה ריליסים בזמן האחרון..זה כל הזמן מתחדש, אין לי כבר כח לעקוב אחרי זה :X

  5. #5
    הסמל האישי של [:`Aviran
    [:`Aviran [:`Aviran מנותק פז"ם עולם
    תאריך הצטרפות
    20/09/05
    הודעות
    8,835
    קיבל לייק
    1 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי LivesTaker` צפה בהודעה
    אתה לא רציני
    אני משוגע על הסגנון של EXAILE בליס ו פין קילר
    אבל מה עם האלבום של אינפכרטד סקאזי

    לילה טובבב
    :בסד:
    נשמה, לא שמעתי את הטראקים שלו עדין :X אז אין לי ממש מושג מבין? אבל שמעתי עליו מחברים אמרו שהוא טוב :ס

  6. #6
    הסמל האישי של psycho
    psycho psycho מנותק מדליק מהיר וחזק
    תאריך הצטרפות
    28/04/05
    שם פרטי
    יגאל
    הודעות
    9,887
    קיבל לייק
    3 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Forensics צפה בהודעה
    תודה על העידכון, איבדתי הרבה ריליסים בזמן האחרון..זה כל הזמן מתחדש, אין לי כבר כח לעקוב אחרי זה :X
    *THUMBS UP*
    חחח גם לי כל הזמן להיכנס לחפש דברים חדשים :<

  7. #7
    הסמל האישי של Joly
    Joly Joly מנותק מלך.
    תאריך הצטרפות
    18/12/04
    הודעות
    6,125
    קיבל לייק
    212 פעמים
    האלבום החדש של ULTRAVOICE משהו טוב :cool:
    תעלה להם אותו בריטי

נושאים דומים

  1. אלבומים | כמה אלבומים של להקות
    על ידי yuval12321 בפורום רוק ומטאל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 12/01/09, 06:48
  2. מידע לגבי הטורניר
    על ידי REDEMPTIO בפורום Call of Duty
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 11/01/09, 19:59
  3. בקשה|כמה אלבומים של Team 18
    על ידי ido125 בפורום מוזיקה אלקטרונית
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 21/03/08, 15:20
  4. כמה אלבומים של חנן ילד הפלא
    על ידי Dan!el Tzabari בפורום מזרחית וים תיכונית
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 11/06/07, 15:41
  5. כמה אלבומים של מושיק עפיה
    על ידי Spit-Fire בפורום מזרחית וים תיכונית
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 18/11/05, 02:23
eXTReMe Tracker