לבקשת עידו הלבן, שיודע להתחבר לפורום רק שהוא צריך דברים
http://www.fileflyer.com/view/xnAIhBc
לבקשת עידו הלבן, שיודע להתחבר לפורום רק שהוא צריך דברים
http://www.fileflyer.com/view/xnAIhBc
שחורר מנייאאקקקקק אניי פעיילל פשוט אין ללי כוחח להגיבב הרבההה ותודה ידידי השחור
נוסטלגיה תודה