רמיקס של calabria...%$*^&*להוריד בקצבב
http://www.zshare.net/audio/9586502314c5a2/
רמיקס של calabria...%$*^&*להוריד בקצבב
http://www.zshare.net/audio/9586502314c5a2/
תודה חזקקק
זה יותר ההאוס מאשר שחורה אז לדעתי זה טיפה לא שייך לפה אבל חזקק מאוד סחטיין מאיפה אתה מביא את כל זה?
אהבתי... תודה
למהה עשיתי 3 דאבלים אני מוחק 2
מה עשית פה ימסטול??
שיר פיגוזז לפנים... זה חצי אלקטרונית חציי שחורה קשה להחליט חחח ישר כוח אחי !!
חחח וואלה?? אולי כי האינטרנט היה תקוע ולחצתי הרבה פעמים...תודה אחי
מה תודה קרעת אותי תודה לך..
אני ראוה 100 פעמים את הודעה כבר נישבר לי מלחמוק את זה.חחח