Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 9 מתוך 9

אשכול: MFG_-_Message_From_God-2006-MYCEL

  1. #1
    psy_-_mendel psy_-_mendel מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    09/06/08
    הודעות
    86
    קיבל לייק
    0 פעמים

    MFG_-_Message_From_God-2006-MYCEL

    עוד אלבום גואה מפוצץ
    MFG_-_Message_From_God-2006-MYCEL
    http://www.filefactory.com/file/e185e2/

  2. #2
    AzaxSyndrom AzaxSyndrom מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    04/05/08
    הודעות
    21
    קיבל לייק
    0 פעמים
    תודה גבר

  3. #3
    הסמל האישי של psycho
    psycho psycho מנותק מדליק מהיר וחזק
    תאריך הצטרפות
    28/04/05
    שם פרטי
    יגאל
    הודעות
    9,887
    קיבל לייק
    3 פעמים
    סוף סוף קצת גואה

  4. #4
    הסמל האישי של WickedSick
    WickedSick WickedSick מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    12/11/05
    שם פרטי
    יותם
    הודעות
    13,516
    קיבל לייק
    4 פעמים
    תביא איזה פולאון מזה הגואה הזה =]
    תודה בכל זאת איש ..

  5. #5
    LivesTaker` LivesTaker` מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    12/01/05
    הודעות
    822
    קיבל לייק
    0 פעמים
    תודה יאחושילינג

  6. #6
    technodrome technodrome מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    19/02/06
    הודעות
    855
    קיבל לייק
    0 פעמים
    פשש
    סוף סוף מצאתי פה מישהו איכותי.

    MFG - Shma Israel

    MFG - Enlighment
    2:35: ! "חושך וחושך....חושך וחושך....עד שמצאתי אור!" בום!
    נערך בפעם האחרונה על ידי technodrome : 13/06/08 ב 01:00

  7. #7
    psy_-_mendel psy_-_mendel מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    09/06/08
    הודעות
    86
    קיבל לייק
    0 פעמים
    תביא איזה פולאון מזה הגואה הזה =]
    תשמע אחי פול און זה הדבר האחרון מבין סוגיי הטראנס שאני ישמע אז אני לא יכול לדעת כלכך מזה הפולאון שמתרגשים ממנו
    וגואה זה יותר נצחוני כך שזה בועט אותך גבוה יותר

    המשך שמיעה מהנה!!!

  8. #8
    technodrome technodrome מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    19/02/06
    הודעות
    855
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי psy_-_mendel צפה בהודעה
    תשמע אחי פול און זה הדבר האחרון מבין סוגיי הטראנס שאני ישמע אז אני לא יכול לדעת כלכך מזה הפולאון שמתרגשים ממנו
    וגואה זה יותר נצחוני כך שזה בועט אותך גבוה יותר

    המשך שמיעה מהנה!!!
    פול און זה סגנון של ערסים זה כבר מגעיל כמה שערסים אוהבים את זה
    יש סגנונות פול און טובים אבל שערסים לא מתחברים אליהם כמו U-Recken Bliss Mekkanika וכל הח'ברה

  9. #9
    הסמל האישי של RADIX
    RADIX RADIX מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    03/01/06
    הודעות
    4,145
    קיבל לייק
    1 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי -=Techno=- צפה בהודעה
    פול און זה סגנון של ערסים זה כבר מגעיל כמה שערסים אוהבים את זה
    יש סגנונות פול און טובים אבל שערסים לא מתחברים אליהם כמו U-Recken Bliss Mekkanika וכל הח'ברה
    חחח למה אחי אני אוהב הכול פאולאון גואה דארק פרוג כול מה שאני אוהב אני שומע לא אכפת לי מה הסוג

    ומנדל תגיד זה מה שעורדתה אצלי?

נושאים דומים

  1. System_Nipel_-_Deep_Into_Matter-2006-MYCEL
    על ידי master_b בפורום מוזיקה אלקטרונית
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 07/06/06, 13:26
  2. Dali_-_Hectic-2006-MYCEL
    על ידי master_b בפורום מוזיקה אלקטרונית
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 04/06/06, 00:15
  3. VA_-_Psytisfaction_4-2006-MYCEL
    על ידי Paradox בפורום מוזיקה אלקטרונית
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 27/02/06, 23:44
  4. כל מי שמתגייס מ-2006 והלאה
    על ידי KilderSlive בפורום מה שבראש
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 03/08/05, 01:46
  5. 32 הכרטיסים למונדיאל 2006
    על ידי DynaMiX בפורום פח זבל
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 22/12/04, 23:41
eXTReMe Tracker