מתי זה היה?
לא היה אדמין מחובר?
כי בשביל זה יש REPORT
אהה באמת???
לא היה אדמין מחובר מאור למה אתה סתם מגיב פה?
כי הייתי מחובר אתמול עד 3 בערך ולא ראיתי צ'יטרים..
טופל, נעול.