זוכרים אותי יא "סטלנים" ?
MS מה אתה עושה פה בפורום אתה לא סטלן מספיק אז תילךךךךךךךךךךךךךך
יוואו הייתי בבאן של איזה שנה נראה לי חח
זה שובל דרך אגבב
~~~~~~~~~~~~~~~נרגילה זה טעים~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~ סיגריה גם~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
זוכרים אותי יא "סטלנים" ?
MS מה אתה עושה פה בפורום אתה לא סטלן מספיק אז תילךךךךךךךךךךךךךך
יוואו הייתי בבאן של איזה שנה נראה לי חח
זה שובל דרך אגבב
~~~~~~~~~~~~~~~נרגילה זה טעים~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~ סיגריה גם~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מה המצב אחיי?
הכל טוב מתוק שלי חח
וואי כמה הומואים יש פה בפורום
נרגילה זה טעים,סיגריה לאאא
זוכר אותי בכלל ? XD
מנהלים תטיסו את המגניב והסטלן הזה מהפורום
מה הבטחתי יא שגיא?
אני מקווה שנרגעת אחי!!
תהנה לך אני לא מאיים או משהו.. אני אהיה איתך סבבה אני מאלה שנפגעים מהר ורוצים לחסל את מי שפגע בהם.
תמשיך ככה ויהיה לך עוד שנה בחוץ, עליי