Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 4 מתוך 4

אשכול: שאלה | מוניטין

  1. #1
    eXploade eXploade מנותק עתיק
    תאריך הצטרפות
    13/09/08
    שם פרטי
    תמיר
    הודעות
    6,575
    קיבל לייק
    320 פעמים

    שאלה | מוניטין

    מזה המוניטין הזה בהודעות?? מה אני יכול לעשות עם זהה.

  2. #2
    Gal Gal מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    27/10/08
    הודעות
    7,419
    קיבל לייק
    236 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי ^idNz צפה בהודעה
    אפשרות ממש חמודה ב-VB שמאפשרת למשתמשים לדרג אחד את השני לפי ההודעות שלהם בפורום.
    לדוגמא אם משתמש פתח הודעה שממש עוזרת למשתמשים, הם מדרגים אותו לטובה וככה עולה רמת המוניטין שלו.
    משום מה אף פעם לא הפעלתי את האפשרות הזאת, היום חשבתי על זה כדבר הכרחי בפורום.
    ....

  3. #3
    הסמל האישי של o F i R
    o F i R o F i R מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    22/10/08
    שם פרטי
    אופיר
    הודעות
    3,853
    קיבל לייק
    0 פעמים
    כן...
    ומה זה עוזר?
    וגם מה אלה?
    יש אותם גם
    [הירוק הזה]

  4. #4
    Gal Gal מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    27/10/08
    הודעות
    7,419
    קיבל לייק
    236 פעמים
    נו זה המוניטין ככל שנותנים לך יותר מונטין יש יותר כרטיסים ולכל כרטיס יש טאג..

נושאים דומים

  1. שאלה
    על ידי X-type בפורום Tactical Ops
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 04/05/05, 07:06
  2. שאלה
    על ידי X-type בפורום Tactical Ops
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 01/05/05, 20:27
  3. שאלה - win/linux
    על ידי DareDevil בפורום Tactical Ops
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 18/04/05, 22:44
  4. שאלה בקשר לkeen 5
    על ידי Anonymous בפורום פח זבל
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 16/02/05, 17:00
  5. הודעה+שאלה חשובה לגבי Golden Axe II
    על ידי Gul\'dan The Warlock בפורום פח זבל
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 14/02/05, 21:52
eXTReMe Tracker