חחחחחחחחחחח כן אני יודע
מה איתך איזה מחזור אתה מה יש לך לספר?
חחחחחחחחחחח כן אני יודע
מה איתך איזה מחזור אתה מה יש לך לספר?
התגייסתי בנוב 7
ואי יש הרבה סיפורים וחוויות..
אין לי עניין לרשום הכל כי זה יקח המון זמן
4 חודש למניאק