Satla-Zone
התחברות
עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
מציג תוצאות 21 עד 29 מתוך 29

אשכול: WWWWWWWWWWWTTTTTTTFFFFFFFF

  1. #21
    MiKoZ MiKoZ מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    18/12/04
    הודעות
    2,656
    קיבל לייק
    0 פעמים
    Originally posted by KilderSlive@Aug 8 2005, 12:01 PM
    ואוווווווווווווווווווו גשם
    די אני לא מאמין
    איזה נדיר
    לא נוד חמוץ מטורף.

  2. #22
    Happy Little Boozer Happy Little Boozer מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    21/08/05
    הודעות
    3,095
    קיבל לייק
    0 פעמים
    חורף חורף חורף חורף!
    זה הכי טוב!
    חורף זה בן זונה!
    וגם גשם!

  3. #23
    Prophet אורח
    אהץ.?

  4. #24
    NapsteR NapsteR מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    02/01/05
    הודעות
    1,228
    קיבל לייק
    0 פעמים
    Originally posted by Prophet@Aug 21 2005, 05:07 PM
    אהץ.?
    למה להקפיץ?

  5. #25
    .::ZICO::. אורח
    Originally posted by myth@Aug 8 2005, 12:36 AM
    ת'גר בעזה או משו?
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

  6. #26
    -X-BoY- אורח
    אומרים שזה רע גשם בקיץ

  7. #27
    ^UareHistorY^ ^UareHistorY^ מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    03/08/05
    הודעות
    2,444
    קיבל לייק
    0 פעמים
    חחחחחח

  8. #28
    Enoc7 Enoc7 מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    06/08/05
    הודעות
    261
    קיבל לייק
    0 פעמים
    מזה כאילו שאף פעם לא ראיתם גשם! חח

  9. #29
    עג'מי עג'מי מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    16/08/05
    הודעות
    335
    קיבל לייק
    0 פעמים
    רק שתדע ששגם באורלנדו זה ככה 40 מעלות ויורד גשם זה הדבר הכי כיף אבל גם הכי מבאס בעולם!!!!!

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
eXTReMe Tracker