לא נוד חמוץ מטורף.Originally posted by KilderSlive@Aug 8 2005, 12:01 PM
ואוווווווווווווווווווו גשם
די אני לא מאמין
איזה נדיר
לא נוד חמוץ מטורף.Originally posted by KilderSlive@Aug 8 2005, 12:01 PM
ואוווווווווווווווווווו גשם
די אני לא מאמין
איזה נדיר
חורף חורף חורף חורף!
זה הכי טוב!
חורף זה בן זונה!
וגם גשם!
אהץ.?
למה להקפיץ?Originally posted by Prophet@Aug 21 2005, 05:07 PM
אהץ.?
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחOriginally posted by myth@Aug 8 2005, 12:36 AM
ת'גר בעזה או משו?
אומרים שזה רע גשם בקיץ
חחחחחח
מזה כאילו שאף פעם לא ראיתם גשם! חח
רק שתדע ששגם באורלנדו זה ככה 40 מעלות ויורד גשם זה הדבר הכי כיף אבל גם הכי מבאס בעולם!!!!!