Satla-Zone
התחברות
עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
מציג תוצאות 21 עד 28 מתוך 28

אשכול: Satla Zone TS

  1. #21
    dynamite` אורח
    כן נו שמישהו יפתח תטים ספיק שלו לרווחת האנשים

  2. #22
    B1sHGaDa B1sHGaDa מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    01/04/05
    הודעות
    725
    קיבל לייק
    0 פעמים
    עזבו אני לא פותח עד שלא תשכנעו את גרגה להוריד לי תחסימה מהטקטיקל
    אני יודע תעשו משהו
    ככה נוטשים שחקנים ותיקים?
    כוסעומו

  3. #23
    Jinx Jinx מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    18/12/04
    הודעות
    442
    קיבל לייק
    0 פעמים
    84.94.225.90:6688

  4. #24
    viper-ch1x viper-ch1x מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    06/08/05
    הודעות
    721
    קיבל לייק
    6 פעמים
    Originally posted by 7BAR+5-10-2005 בשעה 18:59--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (7BAR @ 5-10-2005 בשעה 18:59)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-WaR&#045;LorD@5-10-2005 בשעה 20:56
    בואו נעבור לוינטרילו וזהו!
    ילד קונטר מסריח עוד פעם תציאה את זה אני יבעת לך בראש לך אתה תישב בדבר שיש לא
    שם כזה אשכנזיי!!!
    אנחנו לא אנשי קונטר
    אנחנו טקטיקל בלב ובנשמהההה !

    אוהו ותראו מי מדבר רעיי הבחור שמקפיץ את על הטים ספיק.. [/b][/quote]
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    איזה מיכה זה
    :מתגלגל: :מתגלגל: :מתגלגל: :מתגלגל:

  5. #25
    הסמל האישי של psycho
    psycho psycho מנותק מדליק מהיר וחזק
    תאריך הצטרפות
    28/04/05
    שם פרטי
    יגאל
    הודעות
    9,887
    קיבל לייק
    3 פעמים
    :עצוב: עושה לי את זה גם באיזה TS נשב עכשיו? :[

  6. #26
    ZuZu ZuZu מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    20/01/07
    הודעות
    10,169
    קיבל לייק
    0 פעמים
    Originally posted by Psycho`@5-10-2005 בשעה 23:25
    :עצוב: עושה לי את זה גם באיזה TS נשב עכשיו? :[
    84.94.225.90:6688 ^^

  7. #27
    RoyaL^ RoyaL^ מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    27/03/05
    הודעות
    747
    קיבל לייק
    0 פעמים
    נפל.. יש טיאס חדש של אקסטרים סרבר נקווה שלא ייפול :]

  8. #28
    HaZoKa` HaZoKa` מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    09/01/05
    הודעות
    4,218
    קיבל לייק
    1 פעמים
    Originally posted by 7BAR+5-10-2005 בשעה 20:59--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (7BAR @ 5-10-2005 בשעה 20:59)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-WaR&#045;LorD@5-10-2005 בשעה 20:56
    בואו נעבור לוינטרילו וזהו!
    ילד קונטר מסריח עוד פעם תציאה את זה אני יבעת לך בראש לך אתה תישב בדבר שיש לא
    שם כזה אשכנזיי!!!
    אנחנו לא אנשי קונטר
    אנחנו טקטיקל בלב ובנשמהההה !

    אוהו ותראו מי מדבר רעיי הבחור שמקפיץ את על הטים ספיק.. [/b][/quote]
    סתום תפה שלך יטמבל מה אתה ניפתח עליי אני משחק קאונטר אני נימצא בונטרילו ולא אכפת לי מה שתגיד טמבל..
    ומה קשור רק קאונטר בונטרילו? לא! וגם אם כן מה אכפת לך יהיה לטקטיקל שרתים וניהיה שם!
    איזה ילד מטומם אמאלה

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12

נושאים דומים

  1. פרסום|TS For Satla-Zone DM+RP
    על ידי ShonP בפורום DeathMatch
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 10/08/09, 20:56
  2. פרסום|TS For Satla-Zone RP
    על ידי ShonP בפורום RolePlay
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 10/08/09, 16:31
  3. מנהלים יקרים-בקשר ל-TS Satla-zone
    על ידי נתיניו בפורום Tactical Ops
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 21/11/05, 23:44
  4. satla - zone TS server
    על ידי sHkaBuBuLu בפורום Tactical Ops
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 14/09/05, 17:22
  5. העיצוב לאתר - Satla-zone MUSIC
    על ידי aviel בפורום גרפיקה כללית
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 06/09/05, 22:08
eXTReMe Tracker