נראה לך דילדו2 ? אתה האיש שלנו !! אז נכניס את התמיר למקום האחרון ! נשחק עם השחקנים הפעילים.
נראה לך דילדו2 ? אתה האיש שלנו !! אז נכניס את התמיר למקום האחרון ! נשחק עם השחקנים הפעילים.
שם הקלאן:
RoX
מנהל (גם משתתף):
רועי KipoD
ארבע שחקנים:
1. BloWeR - ויקטור
2. Mr_BaRaKs[T]X[x] - ברק
3. Extreme - יובל
4. Gib[S]on - נוי
נערך בפעם האחרונה על ידי KipoD : 13/03/09 ב 12:51
אושר לא יהיה שחקנים אחרים לא יהיה את Gib[S]on אני מביא ילדים אחרים חכה אל תוסיף עדיין אושר
ויקטור דיברתי עם ברק אמרנו לא מביאים שחקנים משרתים אחרים רק לטורניר ! רק את השחקנים הקבועים שפעילים, אני גם יכול להביא את כל לורד :S.
אה רק שפעילים אאה טוב אוקי אני יביא את קרן ואת יעקב הם פעילים
אז נעשה רשימה חדשה קיפוד
יעקב oOSilverOo
קרן Karen
אני BloWeR
וקיפוד KipoD
יובל Extreme
תעשה רשימה חדשה KiopD !!!
קרן בכלל לא פעיל תוריד..
דבר ראשון קארן לא פעיל והוא ירד ברמה..
אני מציע פעם באה שהוא נכנס לסרבר לעשות לו טסטר חוזר אבל זה לא לפה
וממתי יעקב בקלאן? אני בכלל לא יודע את הרמה שלו
ולמה העפת את ברק?
צריך:
קיפוד KIPOD
ברק MR_BARAKS
יובל EXTREME
ויקטור BLOWER
יקיר YAKIR
אני עשיתי לו טסט לקלאן ונראה לי שהוא ברמה שלי בערך.
תעשה טובה תן לי רשימה עדכנית :|
אני מקווה שלא יהיו תלאגים שיש שאתה פתאום מופיעה במקום אחר...
בהצלחה לכולם
ויקטור אני צריך לדבר איתך על הטורניר במשחק כשתראה אותי תדבר איתי..
צריך עוד קצת קלאנים
......
בהצלחנ לכולם.......
לא הבנתי HM
זה הטופס הטוב תשים אותו:
שם הקלאן: HM
מנהל (גם משתתף) : הראל
4 שחקנים (לרשום שמות וכינויים): שקד Ti[M]oN , אופק A[Pro]Po, יעקוב oOSilverOo , לא ידוע השם שלו Skoda
סליחה שאר השחקנים בחרתי את הטובים ביותר...
אוקי HM
יאללה לפחות עוד קלאן אחד