יש הרבה בעיות למה אתם לא יכולים להבין?! חלאס אבל חלאס לחפור מה אתם חושבים שרק אתם רוצים לשחק מה אין לכם חיים חוץ מהמישחק הזה?!!?!?
"מכור עלק" אז אתה מושפע יותר מידי אחי מה אני יגיד לכם
תינעלנו או תימחקו ותביאו אדומה למי שמביע עוד פעם ספאם כזה!!
יש הרבה בעיות למה אתם לא יכולים להבין?! חלאס אבל חלאס לחפור מה אתם חושבים שרק אתם רוצים לשחק מה אין לכם חיים חוץ מהמישחק הזה?!!?!?
"מכור עלק" אז אתה מושפע יותר מידי אחי מה אני יגיד לכם
תינעלנו או תימחקו ותביאו אדומה למי שמביע עוד פעם ספאם כזה!!
נערך בפעם האחרונה על ידי SeXyBaNg : 24/03/09 ב 22:58
תעברווווווו איחסוןןןןןןן
למה שלא תעברו איחסון וסגרו סיפור אני חזרתי לשרת רק אתמול ואני ישר לא משחק יאלה
תעברו איחסון או שתיפתרו את הבעיות עם החברת איחסון החברת איחסון צריכה לפצות את השרת
אז די כבר או שתעברו איחסון וגמרו סיפור או שתדברו עם החברת איחסון כדי ליפתור את הבעיות אי אפשר
לכל אלה שאומרים חרא איכסון זה על אותו איסוןן שה הפורום עומד והכל זה בחסות Eserv השרתים בין המוובילים בארץ וגם נותנים לכם את זה חינם אז כדי ש דברו יפה כי אתם ממש לא מבינננים
^^
אתה אמיתי ?
מאיפה לך לדעת איזה חברה אנחנו מאחסנים מה אתה מזין תשכל ?
אתה לא מבין אולי eserv לא מאחסנים אותנו.
למה לדבר שטית ?
בחים אבל בחים אל תגיד דברים שאתה לא יודע ולא בטוח בהם עצה לחים.
נ.ב כן יש בעיות בחברת איחסון החרבה מתקנת את זה השרת יחזור שהוא יחוזר אני מקווה כמה שיותר מהר אני לא יפיל תשרת בכונה.
מי שאמר לעבור חברת איחסון עם אחרי שהשרת ירוץ יהיו בעיות אננחו נעבור שרת.
כרגע אין לנו מה לעבור.
נעול