שמעו...
התקנתי מחדש עכשיו את הטקטיקל...וזה רושם לי ככה ...
איך שעולה התמונה הזאת שרשום -
TacTical Ops Assuolt on Terr
http://img50.exs.cx/my.php?loc=img50&image=19bf.jpg
עכשיו זה רושם לי את זה :
http://img169.exs.cx/img169/508/12dv.jpg
שמעו...
התקנתי מחדש עכשיו את הטקטיקל...וזה רושם לי ככה ...
איך שעולה התמונה הזאת שרשום -
TacTical Ops Assuolt on Terr
http://img50.exs.cx/my.php?loc=img50&image=19bf.jpg
עכשיו זה רושם לי את זה :
http://img169.exs.cx/img169/508/12dv.jpg
התקנת את המשחק כמו שצריך?
רגילה...
תתקין 3.4
תעשה את הבדיקה של הmd5summer, ותחזור אליי. אל תתקין 3.5 בינתיים.
תתקין 3.4
תעשה את הבדיקה של הmd5summer, ותחזור אליי. אל תתקין 3.5 בינתיים.
התקנתי את הפאטץ' זה עדיין מראה לי ת'הודעה הזאתי !![]()
מזה md5summer ?
אולי משהו לא בסדר בהתקנה :ריר:
תגיד crazy אתה בכוח רוצה לעוף מפה? הקפצה של 9 חודשים.