טוב שמעו מאז הפאצ' הזה הפינג שלי בשמיים.
נורמלי 100 וכל דקה קופץ ל1000
שום דבר לא פועל חוץ מTO.
עשיתי את כל הסריקות של הרגיסטרי והוירוסים שאני יכול וכלום.
והתקנתי מחדש וכלום..
בבקשה תעזרו אי אפשר לשחק ככה
טוב שמעו מאז הפאצ' הזה הפינג שלי בשמיים.
נורמלי 100 וכל דקה קופץ ל1000
שום דבר לא פועל חוץ מTO.
עשיתי את כל הסריקות של הרגיסטרי והוירוסים שאני יכול וכלום.
והתקנתי מחדש וכלום..
בבקשה תעזרו אי אפשר לשחק ככה
לי יש פינג מאתיים =
אם אתה נטויזן ככה זה לכולם פינג
גם לבזק =
תנסה לשנות את ה netspeed ל 6000
תעשה בקונסול
"netspeed 6000"
בחיים לא היו לי בעיות פינג עם נטויזן..אם אתה נטויזן ככה זה לכולם פינג
שמחקתי את המשחק בדקתי את ה3.40 ולא היה לי , התקנתי את 3.50 פתאום 200 קבוע.
לך תסביר...
אל תשחק לא יהיה פינג אני ולעוד כמה בנטויזן יש פינגים כל היוםבחיים לא היו לי בעיות פינג עם נטויזן..אם אתה נטויזן ככה זה לכולם פינג
שמחקתי את המשחק בדקתי את ה3.40 ולא היה לי , התקנתי את 3.50 פתאום 200 קבוע.
לך תסביר...
כן אני גם בנזטווין יש לי פימג 140 כל הזמן ראבק
גם אני בזטווין ויש לי פינגים :|כן אני גם בנזטווין יש לי פימג 140 כל הזמן ראבק
:
הסתדר תודה לאל פינג 35 בF6
אני לא יודע במה אני...
העברתי את הנושא לפורום המתאים, פעם הבאה תלמד לרשום בפורום שצריך לרשום בו
אחרת פשוט אני אנעל ולא אעביר.
עזוב אותי באמא שך
גם ככה אף אחד לא מסתכל פה אבל על הזין שלי כבר סידרתי תבעיה