שלום אנשים.
וואו איזה כיף שנפתח הפורום הזה!!
היום בחרתי להתמקד באמן מהמוכרים והמצליחים בתחום.
קצת עליו-ott נולד ב12/4/1986 בלונדון שבאנגליה. מפיק מוזיקלי ענק שעבד עם המון יוצרים כמו בריאן אינו,שינייד אוקונור ועוד רבים.
הפריצה הגדולה שלו הייתה בשנת 2002 עם השירים הדאב פסיכודליים שלו ועם שיתוף פעולתו של סיימון פורספורד שאליו עוד נגיע....
עד כה הוציא 4 אלבומים : (Blumenkraft (2003) Skylon (2008) Mir (2011) Fairchildren (2015
השיר שבחרתי להעלות זה אחד השירים הכי מוכרים שלו בפרט וסצנה מוזיקת הדאב פסיי,פסיי צ'יל בכלל. בעצם שיר זה הרים אותו לגבהים חדשים.
האזנה נעימה (אשמח לתגובות) :
download:http://www.youtube-mp3.org/get?video...0f0952&s=47403





הירשם כדי להגיב לנושא