הצעה לפתיחת פורום
Civilization IV

קודם כל Trailer:

Trailer להרחבת Warlords:

Trailer להרחבת Beyond the sword:


סיקור על המישחק
ציווילזציה IV- הוא השינוי הבא במשחק האסטרטגיה הגדול ביותר בעולם!
ציווליזציה IV של סיד מייר לוקח את חווית המשחק למימד חדש ביותר בעזרת גרפיקה תלת מימד מדהימה,
משחק מרובה-משתתפים מתקדם יותר, תמיכה מלאה במצבי משחק עלילתי וטכנולוגיה ויחידות חדשות ומלהיבות של ציווליזציה!

מאפיינים:
עלילה ומשחקיות שוטפת
ממשק קל ונוח יהיה ישר מזוהה בקרב שחקני אסטרטגיה-פעולה, ושחקנים חדשים יוכלו להיכנס ישר ולשחק
טכנולוגית משחקיות חדשה מאפשרת לשחקנים לבצע החלטות אסטרטגיות כדי לפתח את הציווליזציה שלהם יחד עם דרכים מיוחדות
יותר יחידות ופיתוחים חדשים בכדי שתוכלו לפתח ולהגדיל את האימפריה שלכם
משחק מרובה משתתפים ברשת כולל PBEM ושרתי PTBS מציע לשחקנים אסטרטגיה חדשה ודרכים למשחק כאשר מתחרים או משחקים יחד עם יריבים אחרים
עולם תלת מימדי יפיפה עם עשרות יחידות מונפשות במלואם כולל יחידות תרבות ייחודיות וצבאות הניתנים להתאמה אישית
.

קרדיט לפורום אחר...

אפשרות נוספת במישחק:
Multiplayer:
ישנה אפשרות נוספת במישחק שהיא לשחק ברשת
דיווח מטסט:

קרדיט ל gamespy וקרדיט לי על התירגום

כאן ב GameSpy, זה מדיניות לקיים את הסקירה המלאה של משחק שלנו עד שתהיה לנו הזדמנות לשחק מרובי בתנאים אמיתיים. ובכן, בעיקר בעולם האמיתי: אנחנו בתהליך של להרכבת מעבדה מרובי, אשר מצויד עכשיו עם שני ענקי 37 "LCD צגים, כך כששיחקנו זה מטומטם, את כדור הארץ היתה כמעט בגודל טבעי. שלנו בדיקות הראשונית הולכים טוב: משחקי מתחבר בסדר השחקנים כבר גלישה באינטרנט ומתאים להצטרף. נצטרך הסקירה המלאה שלנו ביום חמישי אחר הצהריים, אבל אנחנו לא יכולים לחכות כדי לחלוק את זה בדו"ח הפעלת מן הבדיקה שלנו ביום רביעי.

השחקנים: פארגו, לוחם, Delsyn, ושני חריצי לפתוח בתחילה בשליטת AI.

מפת: "דו קרב" בגודל היבשה מפת הים, אשר משחק הרבה כמו הסכסוך סביב הים התיכון. מפות אלו הן בדרך כלל בגודל כשלושה תרבויות. היו לנו חמישה, כך שזה הולך להיות אכזרי matchup.

התנאים: התחלנו בעידן העתיק. הלוחם כי מעולם לא שיחק משחק Civ לפני (* gasp! *) אנו חברו אותו עם Delsyn.



מושב מתחיל

Delsyn: אחרי הזוג הראשון שלי של תרבות משחקים מרובי הרביעי, יש לי אחד כללי ואחד תצפית ספציפיות. אחד הכללית שלי היא כי אני מתרשם לחלוטין עם מרובי כמה טוב Firaxis שילבה לתוך המשחק. אני זוכר איך מודבקות ב-גירסאות קודמות של מרובי תרבות הרגיש ואיך clunky את המשחק הרגיש כאשר אתה לעומת זאת החלק שחקן יחיד. זה הרגיש חלק קל לשחק, וגם להפעיל בו זמנית של מערכת המבוססת על תנועה עם קוצב זמן לתת-RTS כמעט כמו איכות המשחק.

תצפית הספציפי שלי הוא לוחם מבאס כשותף והיה צריך להיות מוגן האגף הדרומי שלי עם גופות מתים החרוכים של הערים שלו ואיפשר לי להשיג הגורל המפואר שלי כשליט העולם במקום לקפל מעל כמו בית קלפים ולתת פארגו לגלח העיר הכי טוב שלי לשדוד אותי של "תגלית" שלי!

וואו! זה הרגיש טוב.


פארגו: אני רק רוצה ההיסטוריה כדי לשקף את האמת - וזה יהיה, מאז התרבות שלי תהיה בבירור להיות זה שיכתוב אותה. הלוחם תקף אותי הראשון! הייתי שמח לחיות בשלום עם הפרסים להילחם עד Warrior, משחק כמו האינקה, רץ מרכבות סוסים קשתים שלו מעבר לגבולות שלי. לא היתה לי ברירה אלא לרמה הערים שלו בכוח להמיר האימפריה שלו לדת שלי.

כי אמר, כי משהו באמת פוצץ אותי משם על Civilization IV מקוון זה, בתנאי שאתה לא סיסמה לנעול המשחק שלך, כל אחד יכול להצטרף למשחק של התקדמות. במהלך הפגישה שלנו כמה שחקנים באו והלכו כמו האימפריות הפרסית או גרמנית, המשיך את המשחק בצורה חלקה. זה מדהים.

Delsyn: למעשה, שמתי לב איך בצורה חלקה ולצאת החלפה של שחקנים הלך. זה נראה לי כמו אחת התכונות הטובות ביותר של Multiplayer של המשחק. אתה לא צריך להפסיק את המשחק כי מישהו לוקח את הצעצועים שלהם נסגר כאשר משהו לא הולך בדרך שלהם. אתה יכול גם לקפוץ לתוך המשחק בעיצומו, כלומר קל למצוא משחקים גם כאשר אף אחד להתחיל אחד חדש.

אני באמת שם לב המערכת כאשר מישהו בא ולקח מעל עבור הגרמנים. הוא הרים די הרבה זמן להילחם, הנלחם נגד הגורל שלו בסופו של דבר להיות סלילת אבנים בדרכי אל התהילה. פתאום היה לי מאבק אמיתי על הידיים כאשר אדם השתלטו על AI. למרבה הצער, כאשר הלוחם להתפטר, AI השתלט עליו ובעצם עזב האגף הדרומי שלי פתוח פארגו של בוגדני, מלוכלך, מזוהם, פעמיים להתמודדות להתגנב לתקוף באכזריות כי הביא את אזרחי בוושינגטון באירוע זה באמת צריך להיחקר על ידי אמנסטי אינטרנשיונל ו צריכה להסתיים עם פארגו למשפט כפושע מלחמה!

פארגו: שוב, אני רוצה את ההיסטוריה יהיה נכון: הלוחם לא "צא," הוא פרש מן המשחק כאשר לקחתי על האחרון של הערים שלו. ובאשר וושינגטון, הייתי רוצה לציין כי כאשר מצאתי את זה, זה היה נשמר על ידי הקשת. That's right - אחד ארצ 'ר. ביחיד. לאחר שסיים לכלוך עצמו, הוא לא לסבול הרבה של מאבק.

בתרבות מרובי, אתה יכול להגדיר את פונה לקרות בעת ובעונה אחת (שבה היא הדרך הטובה ביותר לשחק), ואתה יכול לכלול להפעיל טיימר. המשחק הוא חכם מספיק כדי בהיקף להפעיל את שעון העצר כמו אימפריות לקבל יותר. מערכת זו נראה עבודה רבה. אתה יכול גם להגיד מי עבר ומי לא. של משחקים שיחקתי באינטרנט, היו לי משחקים להעביר ממש מהר (אנשים ידעו מה הם עושים התהפך ופונה במהירות) והייתי צריך לזחול לאורך משחקים. המשחק הזה היה די איטי במיוחד בשלבים הראשונים, בגלל חמישה שחקנים, רק Delsyn ואני מכיר את המשחק. ככל שעובר הזמן, אני חושב שחקנים יוכלו לשמור על משחקים מרובי נע בקצב מזורז.


תמונות מהמישחק+סרט




סירטון




מקווה שתיפתחו תפורום ^_^