שלום לכולם, במדריך זה נלמד לעשות רנדום ספאון.
נתחיל! ;)
דבר ראשון ניצור את השיגורים שיהיו ברנדום:
קוד:
new Float:RandomPlayerSpawns[10][3] = {{X,Y,Z},
{X,Y,Z},
{X,Y,Z},
{X,Y,Z},
{X,Y,Z},
{X,Y,Z},
{X,Y,Z},
{X,Y,Z},
{X,Y,Z},
{X,Y,Z},
};
[10] = מספר המיקומים
[3] = הXYZ
אחרי שיצרנו את המיקומים שנרצה שיהיה רנדום נלך לפאבליק:
קוד:
public OnPlayerSpawn(playerid)
ושמה נעשה את הרנדום:
קוד:
new rand = random(sizeof(RandomPlayerSpawns));
SetPlayerPos(playerid, RandomPlayerSpawns[rand][0], RandomPlayerSpawns[rand][1], RandomPlayerSpawns[rand][2]);
וזהו! ;)
עד כאן המדריך ליצירת רנדום ספאון!