מציג תוצאות 1 עד 3 מתוך 3

אשכול: מדריך מלא לקשתים-ולציידים

  1. #1
    הסמל האישי של itai^man
    itai^man itai^man מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    24/02/06
    הודעות
    506
    קיבל לייק
    0 פעמים

    מדריך מלא לקשתים-ולציידים

    סטאטים התחלתיים
    STRי: X
    DEXי: X
    INTי: 4\5
    LUKי: 4\5

    עד רמה 25 הסטאטים שלכם צריכים להיות כאלה:
    STRי: 30
    DEXי: X
    INTי: 4\5
    LUKי: 4\5

    מכיוון שה-DEX משפיע על הנזק יותר מ-STR אני מציע להעלות נקודות סטאטים ככה וזה כדי שיהיה כמה שיותר DEX בכל רמה:
    רמות 1-10:
    תעלו נקודות סטאטים כך שברמה 10 תהיו כאלה:
    STRי: 15
    DEXי: X
    INTי: 4\5
    LUKי: 4\5
    (אני אפסיק לכתוב את ה- INT וה-LUK מעכשיו כי זה יהיה מיותר)

    עד רמה 25 תעלו כך:
    11י- 5 DEX
    12י- 5 DEX
    13י- 5 DEX
    14י- 5 DEX
    15י- 5 STR
    וככה להמשיך עד רמה 25 ברצפים של 4 רמות DEX, רמה STR.
    עד רמה 28 תשתמשו בקשת הכי חזקה שזמינה לכם כי אין את הבדל המהירות בין ה-CROSSBOW ל-BOW ברמות האלה.

    כבר ברמה 25 צריך לבחור בין CROSSBOWMAN לצייד והסיבה לכך היא משום שדרישות ה-STR ל-CROSSBOW ו-BOW שונות.
    ל-BOW הדרישה היא הרמה+5 ול-CROSSBOW הרמה, לדוגמה:
    MOUNTAIN COSSBOW לרמה 28 דורשת 28 STRי. (CROSSBOWי)
    RYDEN לרמה 30 דורשת 35 STRי. (BOWי)

    העלאת נקודות סטאטים מרמה 25 ל-CROSSBOWMAN
    26י- 5 DEX
    27י- 5 DEX
    28י- 5 DEX
    29י- 5 DEX
    30י- 5 DEX
    31י- 5 DEX
    32י- 3 DEXי, 2 STRי (זה מכיוון שברמה זו מחליפים ל-CROSSBOW של רמה 32 שלו ישנה דרישת STR של 32)
    33י- 5 DEX
    34י- 5 DEX
    35י- 5 DEX
    36י- 5 DEX
    37י- 4 DEXי, 1 STR
    38י- 5 STR
    39י- 5 DEX
    40י- 5 DEX
    41י- 5 DEX
    42י- 1 DEXי, 4 STR
    43י- 5 DEX
    44י- 5 DEX
    45י- 5 DEX
    46י- 5 DEX
    47י- 5 DEX
    48י- 5 DEX
    49י- 2 DEXי, 3 STR
    50י- 5 STR
    עכשיו אתם מעלים 8 רמות DEX ושתי רמות STR עד סוף חייכם כ-CROSSBOWMEN.

    העלאת נקודות סטאטים מרמה 25 ל-HUNTER (צייד)
    26י- 5 DEX
    27י- 5 DEX
    28י- 5 DEX
    29י- 5 DEX
    30י- 5 STR
    31י- 5 DEX
    32י- 5 DEX
    33י- 5 DEX
    34י- 5 DEX
    35י- 5 STR
    36י- 5 DEX
    37י- 5 DEX
    38י- 5 DEX
    39י- 5 DEX
    40י- 5 STR
    41י- 5 DEX
    42י- 5 DEX
    43י- 5 DEX
    44י- 5 DEX
    45י- 5 DEX
    46י- 5 DEX
    47י- 5 DEX
    48י- 5 DEX
    49י- 5 STR
    50י- 5 STR
    עכשיו אתם מעלים 8 רמות DEX ושתי רמות STR עד סוף חייכם כציידים.

    העלאת נקודות סקילים לקשתים (עבודה ראשונה)
    רמה 10י- נקודה 1 ב-BLESSING OF AMAZONי (BOAי)
    רמה 11י- 2 נקודות ב-BOAי, נקודה 1 ב- EYE OF AMAZONי (EOAי)
    רמה 12י- 3 נקודות ב-EOAי
    רמה 13י- 3 נקודות ב-EOAי
    רמה 14י- נקודה 1 ב-EOAי, 2 נקודות ב-CRITICAL SHOTי (CSי)
    רמה 15י- 3 נקודות ב-CSי
    רמה 16י- 3 נקודות ב-CSי
    רמה 17י- 3 נקודות ב-CSי
    רמה 18י- 3 נקודות ב-CSי
    רמה 19י- 3 נקודות ב-CSי
    רמה 20י- 3 נקודות ב-CSי
    רמה 21י- 3 נקודות ב-ARROW BLOWי (ABLי)\ נקודה אחת ב-ABLי, 2 נקודות ב-DOUBLE SHOTי (DSי)
    (ABLי מול DSי)
    עכשיו עליכם לבחור, האם סקיל ההתקפה העיקרי שלכם יהיה ABL או DOUBLE SHOTי (DSי).
    AB
    היתרונות של AB הם שהוא עושה נזק גבוה יותר יחסית ל-DS וזה בגלל ש-DS פוגע באויב עם שני חיצים וההגנה של האויב מורידה קצת נזק מכל אחד מהחיצים בהשווה ל-ABL שבו ההגנה מורדת רק מחץ אחד.
    גם כן, AB לוקח ברמה 10י 7 נקודות מאנה וברמה 20י 14 נקודות מאנה שזה בנקודה 1\2 פחות מאשר DSי.
    החסרון של ABLי נוא שהסיכוי בו ל-CS הוא רק 40% לעשות 520% נזק ו-60% לעשות 260% נזק כך שמעשית, חצי מהזמן אתם עושים סתם נזק כפול.
    DS
    היתרון הגדול DSי הוא הסיכוי המוגבר בו ל-CS, יריית שני חיצים משמעותה סיכוי כפול -CS.
    16% ל-520% נזק, 64% ל-390% נזק ורק 16% ל-260% נזק בהשוואה ל-60% ל-260% נזק של AB.
    החסרונות של DSי הם כי הוא לוקח נקודת מאנה 1\2 יותר מאשר AB וכי הוא מכפיל את ההגנה של היריב כמצוין לעיל.
    (בניית שני סקילי התקפה)
    מה שזה אומר זה שיש לכם 20 בסקיל התקפתי אחד ו-10 באחר, כזה סוג של בילד טוב בין אם בחרתם ב-DS בתור סקיל ראשי ובין אם בחרתם ב-DS, מה שהייתם אמורים לעשות <_<, אם מסיבותיכם האישיות בחרתם ב-ABL אז שימו 10 נקודות ב-DS, רוב הסיכויים שתשתמשו בו תמיד, גם ברמה 10 יש לו סיכוי לעשות יותר נזק מאשר ABL ממקוסס:
    100%+100% של CRITICAL
    100%+100% של CRITICAL, כך שברמה 10 DS יכול לעשות 400% נזק (200%\300%\400% נזק), כמו מיני STARFE, לעומתו 10 ABL יכול לעשות 180%\280%.
    20 ב-DSי +10 ב-ABי זה ממש נחמד כי אתם יכולים להרוג במחיר MP מופחת, 14 MP על מנת להרוג מפלצת ב-2 מכות של AB לעומת 16 MP על מנת להרוג מפלצת ב-DS אחד+מכה אחת, זה שימושי רק במצבים מסוימים אבל זה עוזר לעלות רמות, אני מדבר מניסיון אישי, ובכלל אם בחרתם ב-10 DS אז וואי וואי וואי <_< אתם טיפשים XD לא, סתם, אתם תשתמשו בו כמעט תמיד, גם בגלל מחיר המאנה המופחת וגם בגלל הנזק הגבוה יותר.

    אם בחרתם ב-ABLי בתור סקיל ראשי:
    22י- 3 נקודות ב-ABLי
    23י- 3 נקודות ב-ABLי
    24י- נקודנ 1 ב-ABLי ולשמור 2 נקודות
    25י- לשמור את הנקודות
    26י- לשמור את הנקודות
    27י- 10 נקודות ב-ABLי ונקודה נוספת נותרת-->
    28י,29י,30י: כל 10 הנקודות האלה יכולות ללכת או ל: יDOUBLE SHOT (לא מומלץ), BLESSING OF AMAZONי (תאמינו לי, ה-10 ACCURACY הזה, אתם לא צריכים אותו <_<), ו FOCUS, זו הבחירה הכי נורמלית שנותרה לכם והיא כזאת, מילא, שיהיה.

    אם בחרתם ב-DSי בתור סקיל ראשי:
    22י- 3 נקודות ב-DSי
    23י- 3 נקודות ב-DSי
    24י- 2 נקודות ב-DSי ולשמור נקודה אחת
    25י- לשמור את הנקודות
    26י- לשמור את הנקודות
    27י- 10 נקודות ב-DSי
    28י, 29י, 30י: אני הכי ממליץ על לשים את 9 הנקודות האלה ב-ABLי, אם זה לא נראה לכם אז תשימו ב-FOCUSי.


    מדריך העלאת סקילים ל-HUNTERי (צייד)
    היפטרות מחיצים מוקדמת (ככה אני בניתי)+ עם FINAL ATTACKי
    30י- נקודה 1 ל-ARROW BOMBי (ABי)
    31י- 3 נקודות ב-BOW MASTERYי (BMי)
    32י- 3 נקודות ב-BMי
    33י- 3 נקודות ב-BMי
    34י- 3 נקודות ב-BMי
    35י- 3 נקודות ב-BMי
    36י- 3 נקודת ב-BMי
    37י- 2 נקודות ב-BMי*, נקודה 1 ב-BOW BOOSTERי (BBי)
    38י- 3 נקודות ב-BBי
    39י- נקודה 1 ב-BBי, 2 נקודות ב-SOUL ARROWי (SAי)
    40י- 3 נקודות ב-SAי
    41י- 3 נקודות ב-FINAL ATTACKי (FAי)
    42י- 3 נקודות ב-FAי
    43י- 3 נקודות ב-FAי
    44י- 3 נקודות ב-FAי
    45י- 3 נקודות ב-FAי
    46י- 3 נקודות ב-FAי
    47י- 3 נקודות ב-FAי
    48י- 3 נקודות ב-FAי
    49י- 3 נקודות ב-FAי
    50י- 3 נקודות ב-FAי
    51י- 3 נקודות ב- POWER KNOCKBACKי (PKBי)
    52י- 3 נקודות ב-PKBי
    53י- 3 נקודות ב-PKBי
    54י- נקודה 1 ב-PKBי, לשמור 2 נקודות
    55י- לשמור את הנקודות
    56י- לשמור את הנקודות
    57י- 10 נקודות ב-PKBי, נקודה 1 ב-BBי
    58י- 3 נקודות ב-BBי
    59י- 3 נקודות ב-BBי
    60י- 3 נקודות ב-BBי
    61י- 3 נקודות ב-ABי
    62י- 3 נקודות ב-ABי
    63י- 3 נקודות ב-ABי
    64י- 3 נקודות ב-ABי
    65י- 2 נקודות ב-ABי, לשמור נקודה 1
    66י- לשמור את הנקודות
    67י- לשמור את הנקודות
    68י- לשמור את הנקודות
    69י- לשמור את הנקודות
    70- 15 נקודות ב-ABי, נקודה אחת ב-SAי
    *לפי הבנייה הזאת בסוף יהיו לכם 20 נקודות ב-BMי, גם 19 זה טוב לגמרי כי ההבדל בין 20 ל-19 הוא רק נקודת ACCURACY אחת, לבחירתכם

    הבנייה הזאת היא כמובן בסיס לשינויים, יש כאלה שיעדיפו להשיג 15 ב-ABי לפני ה-FAי, יש כאלה שגם יעדיפו בנייה ללא FAי כלל וכלל, יש אנשים שיעדיפו 10-11 ב-BBי ו-SAי על גבי 6-15, PKBי לפני FAי, שוב, התכנית היא בסיס לשינויים, בנו את זה איך שכיף לכם.

    FALESS (בילד ללא FINAL ATTACKי)


    זה נוגע גם לגבי הציידים וגם לדבי הCROSSBOWMENי, זה בילד שנהיה פופולרי יותר בשנים האחרונות, היתרונות שלו לעומת הבילד עם FAי הם שהוא נותן לך שליטה מלאה דמות שלך במובן שאתה לא "ננעל" במקום כאשר FA מופעל (דבר לא רצוי בבאלרוג ובמשמום), הנזק שלך יותר יציב מהבחינה שזה לא סיכוי של חצי חצי שתעשה נזק גבוה או נמוך וגם כן, אתה נותן לעצמך עוד 30 נקודות סקילים לכל אשר לבך יחפוץ בו.

    הרבה אנשים שבוחרים בבילד זה ממקססים פוקוס, עד כמה שזה נראה חסר תועלת לי, ואולי גם לכם, זה משהו פופולרי, השאר פשוט יכולים לשים נקודות בסקילים אחרים מוקדם יותר ויש להם בוסטר וחץ נשמה שנמשכים יותר זמן.

    עובדה מעניינת היא שקשתים עם FA משתמשים בבוסטר הרבה יותר בזמן אימונים רגילים מאשר קשתים ללא בוסטר, זה מכיוון שזה מפחית את זמן הנעילה במקום.

    ד"א, אם אתם בחרתם ב-DSי בתור סקיל ראשי, אני מציע בחום שתלכו עם בילד של FA, מכיוון שהנזק לחץ של DS הוא רק 130%, ייתכן ו-130% מהנזק שלכם לא יהיה מספיק כדי לעצור את המפלצת במקומה לעומת ABL שישה 260% נזק וקרוב לוודאי שכ יעצור את המפלצת במקומה, לדוגמה: אני הולך לצוד משמום, תריך לפגוע במשמום 1000 נזק על מנת לעצור אותה במקומה, עם ה-DS שלי נגיד ואני פוגע 800-800, יפה יפה, סה"כ 1600 אבל זה לא מספיק, פועל סיכוי 60% ל-FA ומשתגר חץ של 250% ועושה 1500 נזק, משמום נעצרת במקום, אם היה לי ABL בתור סקיל ראשי הייתי מסתדר גם בלי FAי.

    בקיצור, אם אתם מתכוונים ללכת בלי FA עדיף שיהיה לכם את ABL בתור סקיל ראשי.

    שימו לב, שקשתים ברמות 30-70 בלי FA חלשים בצורה ניכרת מקשתים עם FA ולרוב אלה הם הקשתים שדורדים כפפות התקפה יקרות על מנת להשתוות (קשתים בלי FAי)


    CROSSBOWMANי מול HUNTERי
    על אף שיש כאלה שיחלקו על דעתי, אני אומר ש-CROSSBOWMANי ו-HUNTERי הינם שקולים.
    ההבדלים היחידים ביניהם הם:
    ל- CORSSBOWMANי יש ב-5 יותר DEX מאשר ל-HUNTERי
    בנוסחת חישוב הנזק ל-CROSSBOWMAN המכפיל הוא 3.6 לעומת ה-3.4 של ה-HUNTERי.
    ל-CROSSBOWMANי יש IRON ARROWי לעומת ה-ARROW BOMBי של ה-HUNTERי.
    לקשתות של ה CROSSBOWMAN הטווח קצת יותר גבוה, כלומר, ה-CROSSBOWי לרמה 50 הטווח שלה הוא: 64-71 לעומת הטווח של הקשת לרמה 50 שהטווח שלה הוא: 60-70.
    תבחרו מה שאתם חושבים יהיה לכם כיף יותר לשחק איתו

  2. #2
    SerV1iDe SerV1iDe מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    01/06/06
    הודעות
    64
    קיבל לייק
    0 פעמים
    sus!!!!

  3. #3
    D-Style D-Style מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    17/11/05
    הודעות
    2,353
    קיבל לייק
    0 פעמים
    תודה !!!!!

נושאים דומים

  1. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 27/07/09, 23:14
  2. מדריך מלא על rp שווה מיליונים חם !!!
    על ידי outlaw בפורום RolePlay
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 26/07/09, 19:50
  3. מדריך מלא לassassin
    על ידי sythx` בפורום Maple Story
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 21/10/06, 14:17
  4. מדריך מלא לFighter
    על ידי sythx` בפורום Maple Story
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 21/10/06, 10:49
  5. |מדריך|מדריך מלא!לדמות מושלת
    על ידי AvixTz בפורום Maple Story
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07/10/06, 19:12
eXTReMe Tracker