אני לא יודע אם הוא עובד, אני רק מתרגם אותו xD הינה הקישור של המדריך באנגלית
-צונזר- (אין לפרסם פורום מתחרה)
טוב, עד עכשיו עזרתי ל 2 אנשים, לאחרים בעצמי (לא אני מי שרשם את המדריך xD) להשיב את הפין קוד שלהם. אחת מהם ניסתה 6 פעמים וקיבלה בחזרה את החשבון שלה. אני לא מתרברב, אני רק אומר את זה. עד כמה שאני יודע, הצלחת השיטה היא במ100 האחוזים. אתה תקבל את החשבון שלך במידה האפשרית.
טוב זה מה שאני עשיתי (אני חוזר לא מודבר בי אלה במי שכתב את המדריך):
1)לך/לכי לאתר
www.mapleglobal.com ותתחבר לחשבון שלך.
2)תלחץ/צי על "SUPPORT" שנימצא למעלה מציד ימין.
3)תלחץ/צי על "E-Mail of Inquiry" שזה נימצא בין האמצע לצד שמאל.
4)אם זה לא שם תלחץ/צי "Account-Related" ותרשום/מי משהו כמו "PIN System" או "PIN Code".
5)תשלח אי מייל שבו רשום: שם משתמש, שם משפחה, תאריך יום הולדת, השאלה הסודית 2 והתשובה, תהיו בטוחים שזה הפרטים שרשמתם בתהליך ההרשמה ולא משהו שהמצאתם כי הם לא יקבלו את זה. מה שצריך להיות רשום באי מייל הולך כך (זה באנגלית כי הם לא יבינו אם תרשמו בעברית!):
Dear Wizet,
שם שחקן
This is (your user-Name) and I have to retrieve my PIN. This is because someone
changed my PIN before me. I have no idea who did it. No-one else knows my
password. I am sending you my personal information that I used to register,
hoping that you will retrieve my PIN for me. סיסמה
Last name: (last name)שם משפחה
Birthday: (Month, Day, Year)יום הולדת (תרשמו את זה בסדר הבאה בלבד):חודש, יום, שנה
Secret Question 2: (Secret Question 2)שאלה סודית 2
Answer: (Answer to question)תשובה סודית
Those are the information that I am asked whenever I try to change my
password and some other account-related information. If you need more,
please ask me and I shall tell it to you.
אחרי שליחת האי מייל, חכה מספר ימים למכתב מWizet ואתה אמור לקבל את הפין קוד שלך חזרה.
זה משנה, לי זה לקח 3 ימים (לא לי למי שכתב את המדריך!) לחבר שלי יום ולחבר אחר 5 ימים.
אני מקווה שזה עזר לכולכם עם הבעיה הזאת.
תודה ל-~wolfdragon (לא מהפורום הזה ואין לי מושג מאיפה) על כתיבת המדריך באנגלית
וקרדיט קטן לי על תירגומו.