הנה המדריך בשביל לעשות MoveObject

דבר ראשון תפתח את הפאונו שלכם(במוד שלכם או בחדש)
מתחת לינקלוד שלכם צירו משתנה חדש:
תקראו לו איך שאתה רוצים.(אני קורא לו objid)
ככה זה אמור להראות:
#include <a_samp>
new objid;


עכשיו ניצור את האובייקט שלנו.
רושמים ב-public OnGameModeInit()
אצלי זה נראה ככה:

public OnGameModeInit()
{
SetGameModeText("Blank Script");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
objid = CreateObject(988,2052.997,843.7755,6.703125,0.000000,0.000000,89.448699);
return 1;
}

מה שאנחנו מוסיפים זו השורה המודגשת
אתם יכולים לקחת את השלי זה נמצא באיזור הרייס.
ההסבר:
objidזה המשתנה שאותו אנו כעת מגדירים

CreateObject בעזרת הפקודה הזאת אנחנו יוצרים לעצמנו אובייקט
אדום-ID של האובייקט שאותו אתם רוצים להזיז.
ירוק-מיקום ב- X
תכלת-מיקום ב-Y
ורוד-מיקום ב- Z
כחול-כל אלו הם זוויות(אתם יכולים לכתוב כמוני)

נעבור אל public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
ככה זה נראה אצלי:


public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, "/open" ,true)==0)
{
MoveObject(objid,2070.997,843.7755,6.703125,2);
return 1;
}

if(strcmp(cmdtext ,"/close" ,true)==0)
{
MoveObject(objid,2052.997,843.7755,6.703125,2);
return 1;
}
return 0;
}
הסבר:
אדום-הפקודה להזזת האובייקט.
כתום-המשתנה שאומר לנו את סוג האובייקט.
ירוק-מיקום ב- X
כחול ירקרק-מיקוב ב- Y
חום-מיקום ב- Z
ורוד-מהירות(לדעתי 2 זה מספיק).
אני חושב שכל השאר מובן.
הסבר כללי:
ברגע שאתם כותבים /open האובייקט שלכם זז לכיוון שרציתם.
כשאתם כותים /close האובייקט שלכם זז לכיוון אחר שרציתם.

קרדיט ל- DevilRevenge מפורום אחר..

תהנו!!