Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 13 מתוך 13

אשכול: פרסום|סרטון שעשיתי לפני המון זמן, עוד בתקופת ה SAMP 0.1 B

  1. #1
    RendoM RendoM מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    12/11/08
    שם פרטי
    ניר
    הודעות
    2,533
    קיבל לייק
    0 פעמים

    פרסום|סרטון שעשיתי לפני המון זמן, עוד בתקופת ה SAMP 0.1 B

    זה סרטון ממש ממש ישן שעשיתי, עד עכשיו לא פירסמתי אותו.. (:
    סרטון דיי משהמם אבל כיף להיזכר.. (לי לפחות)
    0.1B זה הSAMP הכי הכי ראשוני.. (:
    תהנו ותגיבו גם פה וגם ביוטיוב בבקשה I:

  2. #2
    Gal Gal מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    27/10/08
    הודעות
    7,419
    קיבל לייק
    236 פעמים
    חחחח אהבתי תקטע עם הספרי שאתה כאילו משפץ תמכונית
    נחמד נחמד חח

  3. #3
    הסמל האישי של Ma[M]uTa
    Ma[M]uTa Ma[M]uTa מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    12/04/09
    שם פרטי
    רוי
    הודעות
    1,562
    קיבל לייק
    0 פעמים
    חחח נחמד ודי דפוק, אתה ניסיתה לרפא תמכונית עם היורק מים הזה? חחחחח ואהבתי תקטע של הצביעת מכונית...

  4. #4
    הסמל האישי של Bar
    Bar Bar מנותק אחראי קהילה
    תאריך הצטרפות
    31/01/09
    הודעות
    7,305
    קיבל לייק
    744 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי ●•▪Ma[M]uTa▪•● צפה בהודעה
    חחח נחמד ודי דפוק, אתה ניסיתה לרפא תמכונית עם היורק מים הזה?
    יו יווווווווו איך רואים שאתה בן 10 חחחחחחחח יאידיוט זה מטף!!!

  5. #5
    הסמל האישי של Ma[M]uTa
    Ma[M]uTa Ma[M]uTa מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    12/04/09
    שם פרטי
    רוי
    הודעות
    1,562
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אויי בר מכל דבר אתה עושה עניין! איזה ילד מעאפן אתה באמא שלי!

  6. #6
    הסמל האישי של ¥™DJ A.R™¥
    ¥™DJ A.R™¥ ¥™DJ A.R™¥ מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    12/04/09
    שם פרטי
    אדר
    הודעות
    928
    קיבל לייק
    0 פעמים
    תכלס בר , נשבע לך ת'רגע .
    איך שאתה מוצא משהו שאתה צודק בו , אתה תופס עליו עניין...

    אני מדבר איתך ככה אין לי כוח לפתוח תפה...

    בכול מקרה , אין כמו נוסטלגיה אח שלי... למרות שלא נראה לי שנולדתי עוד בתקופה של הגירסא הזאת S===

  7. #7
    Gal Gal מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    27/10/08
    הודעות
    7,419
    קיבל לייק
    236 פעמים
    וואי איזה שיר חזק הראשון ניר יש מצב להורדה?
    גם השני האמת:]

  8. #8
    RendoM RendoM מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    12/11/08
    שם פרטי
    ניר
    הודעות
    2,533
    קיבל לייק
    0 פעמים
    עשיתי את הסירטון ממש ממזמן, מאז כבר פירמטתי את המחשב וזה נמחק, מצטער..

  9. #9
    הסמל האישי של ¥™DJ A.R™¥
    ¥™DJ A.R™¥ ¥™DJ A.R™¥ מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    12/04/09
    שם פרטי
    אדר
    הודעות
    928
    קיבל לייק
    0 פעמים
    שיר טוב S======

    "...סמבה , קויריטו..."

  10. #10
    GERMANTHEGOOD GERMANTHEGOOD מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    24/08/09
    שם פרטי
    GERMAN
    הודעות
    15
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אין אחי איך יודעים שזה לא שלך LOL

  11. #11
    Erez_Bak Erez_Bak מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    01/08/09
    שם פרטי
    Erez
    הודעות
    156
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אחלה סייבוט D:
    אחלה סירטון D:

  12. #12
    הסמל האישי של Bar
    Bar Bar מנותק אחראי קהילה
    תאריך הצטרפות
    31/01/09
    הודעות
    7,305
    קיבל לייק
    744 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Erez_Bak צפה בהודעה
    אחלה סייבוט D:
    אחלה סירטון D:
    חחחחחחחחחחחחחחחח "סייבוט" XDDDDDDDDDD

  13. #13
    RendoM RendoM מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    12/11/08
    שם פרטי
    ניר
    הודעות
    2,533
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי GERMANTHEGOOD צפה בהודעה
    אין אחי איך יודעים שזה לא שלך LOL
    איך ?

נושאים דומים

  1. סרטון דריפט שעשיתי לפני שננה !!
    על ידי SwaCh בפורום מדיה, מודים וסקינים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 02/12/09, 17:21
  2. סרטון דריפט שעשיתי לפני שננה !!
    על ידי SwaCh בפורום DeathMatch
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 01/12/09, 17:48
  3. פרסום | למה לא התחברתי המון זמן
    על ידי KfirRP בפורום RolePlay
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 28/11/09, 07:40
  4. [פרסום] סרטון שעשיתי על 300 עם קולות של COD4
    על ידי NightFox בפורום Call of Duty
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 24/06/08, 12:59
  5. מפה שהכנתי לפני המון המון זמן
    על ידי Crazy Death בפורום Tactical Ops
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 10/11/05, 16:56
eXTReMe Tracker