תקשיבו אני מציע לכל מאפיה יהיה שער כמו של הLCN ויהיה להם פקודה
GATEOPEN/
וזה יפתח את השער ויסגר אוטומטי.
יאקוזה:
Ymagichi:
אז מקווה שתעשה =].
תקשיבו אני מציע לכל מאפיה יהיה שער כמו של הLCN ויהיה להם פקודה
GATEOPEN/
וזה יפתח את השער ויסגר אוטומטי.
יאקוזה:
Ymagichi:
אז מקווה שתעשה =].
רעיון נחמד אבל זה טיפה NON שכל מאפיה היא בונקר ואי אפשר לפרוץ..
חכו לתגובה של מתן למרות שזה לא בעיה לבנות..
גם זה רעיון טוב.. כי כל הזמן באים לשם אנשים שלא שייכים..
אבל שוב.. יש אשכול בשביל רעיונות..
התמונה הראשונה זה הכי נונ.
זה בתוך העיר, 3 מטר מהמשטרה ולשים שמה גדר וזה לא יראה חשוד ? זה נונ אפשר לשים גדר יותר בפנים אבל אחלה רעיונות עם האזוריים השניים.
וווואי יגזעני קישטה! לך מהפורום הזה בי בי אתה בדרך לבאן שלך!
השער של ה LCN זה סתם אפילו ממכוניות הוא לא מגן יש כניסה מאחור וכן זה די נונ לעשות למאפיות שערים
תכלס זה דיי נונ אבל יש לי הצעה אחרת, ביקשתי ממתן שיעשה לי פינה כזאת שאני ניכנס לבית של היאקוזה שאני יירשום איזו פקודה וזה יראה לי את הבית מיבחוץ, יענו כמו מצלמות מיכל כיוון זה Rp ליפי דעתי בימקום שער.
מצלמות זה RP השערים פחות אבל אפשר גם שערים.
תקשיבו, ליקוזאה אין שערים זה דבר ראשון! יש אולי בכניסה לחניה יש איזה מיני שער כזה דפוק...
ו... לימאגצ'י משהוא כזה זה בסדר לעשות...