Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 10 מתוך 10

אשכול: הצעה | לכל מאפיה יהיה שער.

  1. #1
    הסמל האישי של xPixel
    xPixel xPixel מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    21/10/09
    שם פרטי
    TaL||Tal||טל
    הודעות
    1,167
    קיבל לייק
    165 פעמים

    Smile הצעה | לכל מאפיה יהיה שער.

    תקשיבו אני מציע לכל מאפיה יהיה שער כמו של הLCN ויהיה להם פקודה
    GATEOPEN/
    וזה יפתח את השער ויסגר אוטומטי.

    יאקוזה:



    Ymagichi:




    אז מקווה שתעשה =].



  2. #2
    Gal Gal מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    27/10/08
    הודעות
    7,419
    קיבל לייק
    236 פעמים
    רעיון נחמד אבל זה טיפה NON שכל מאפיה היא בונקר ואי אפשר לפרוץ..
    חכו לתגובה של מתן למרות שזה לא בעיה לבנות..

  3. #3
    הסמל האישי של Anna<3
    Anna<3 Anna<3 מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    12/10/09
    שם פרטי
    אנה ^.~
    הודעות
    963
    קיבל לייק
    0 פעמים
    גם זה רעיון טוב.. כי כל הזמן באים לשם אנשים שלא שייכים..
    אבל שוב.. יש אשכול בשביל רעיונות..

  4. #4
    הסמל האישי של SanKinG
    SanKinG SanKinG מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    18/01/09
    שם פרטי
    אושר
    הודעות
    2,620
    קיבל לייק
    4 פעמים
    התמונה הראשונה זה הכי נונ.
    זה בתוך העיר, 3 מטר מהמשטרה ולשים שמה גדר וזה לא יראה חשוד ? זה נונ אפשר לשים גדר יותר בפנים אבל אחלה רעיונות עם האזוריים השניים.

  5. #5
    הסמל האישי של ErEzRo16`
    ErEzRo16` ErEzRo16` מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    22/01/09
    שם פרטי
    שבקס"ל
    הודעות
    1,272
    קיבל לייק
    8 פעמים
    וווואי יגזעני קישטה! לך מהפורום הזה בי בי אתה בדרך לבאן שלך!

  6. #6
    הסמל האישי של Ha[M]us
    Ha[M]us Ha[M]us מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    13/01/09
    שם פרטי
    תמיר
    הודעות
    2,450
    קיבל לייק
    125 פעמים
    השער של ה LCN זה סתם אפילו ממכוניות הוא לא מגן יש כניסה מאחור וכן זה די נונ לעשות למאפיות שערים

  7. #7
    NiR12 NiR12 מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    23/07/09
    שם פרטי
    ניר
    הודעות
    469
    קיבל לייק
    0 פעמים
    תכלס זה דיי נונ אבל יש לי הצעה אחרת, ביקשתי ממתן שיעשה לי פינה כזאת שאני ניכנס לבית של היאקוזה שאני יירשום איזו פקודה וזה יראה לי את הבית מיבחוץ, יענו כמו מצלמות מיכל כיוון זה Rp ליפי דעתי בימקום שער.

  8. #8
    הסמל האישי של xPixel
    xPixel xPixel מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    21/10/09
    שם פרטי
    TaL||Tal||טל
    הודעות
    1,167
    קיבל לייק
    165 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי NiR12 צפה בהודעה
    תכלס זה דיי נונ אבל יש לי הצעה אחרת, ביקשתי ממתן שיעשה לי פינה כזאת שאני ניכנס לבית של היאקוזה שאני יירשום איזו פקודה וזה יראה לי את הבית מיבחוץ, יענו כמו מצלמות מיכל כיוון זה Rp ליפי דעתי בימקום שער.
    היה כזה לימגוצי בשרת אחר...

    אבל היה בא ואי אפשר היה לצאת מהמצלמה S: גורל אכזר...

  9. #9
    הסמל האישי של SanKinG
    SanKinG SanKinG מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    18/01/09
    שם פרטי
    אושר
    הודעות
    2,620
    קיבל לייק
    4 פעמים
    מצלמות זה RP השערים פחות אבל אפשר גם שערים.

  10. #10
    Dameses Dameses מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    12/10/09
    שם פרטי
    שחר
    הודעות
    190
    קיבל לייק
    0 פעמים
    תקשיבו, ליקוזאה אין שערים זה דבר ראשון! יש אולי בכניסה לחניה יש איזה מיני שער כזה דפוק...
    ו... לימאגצ'י משהוא כזה זה בסדר לעשות...

נושאים דומים

  1. הצעה | שפה לכל גאנג/מאפיה.
    על ידי xPixel בפורום RolePlay
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 20/11/09, 16:15
  2. הצעה | לכל מאפיה יהיה שער.
    על ידי xPixel בפורום RolePlay
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 19/11/09, 19:34
eXTReMe Tracker