Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 10 מתוך 10

אשכול: בקשר לרדיו.

  1. #1
    הסמל האישי של Freedom
    Freedom Freedom מנותק קרנבל! (:
    תאריך הצטרפות
    20/01/07
    שם פרטי
    Freedom
    הודעות
    2,349
    קיבל לייק
    0 פעמים

    בקשר לרדיו.

    קודם כל מחפשים שדרנים לרוק\מטאל לרדיו.
    דבר שני, אני עכשיו באויר נותנים בראש אז יאללה אנשים כנסו לרדיייייייווווו
    בלאגנים של מטאל ורוק לפנים מכלמיני סוגים, כל סגנון אפשרי כמעט!!!
    רדיו סטלה בשידורררר
    הנביא משדר רוק מטאלללל יאללה כנסו
    http://84.95.244.50:8844/listen.pls
    אייסי לבקשות
    164505911

  2. #2
    Midnight Walker Midnight Walker מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    18/09/05
    הודעות
    763
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אללה אני נכנס

  3. #3
    הסמל האישי של Crazy Death
    Crazy Death Crazy Death מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    03/03/05
    שם פרטי
    אופיר
    הודעות
    5,083
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ברגע שאני יבין מה נסגר עם האמא של ה-winamp שלי אני יכנס...

  4. #4
    DareDevil DareDevil מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    23/12/04
    הודעות
    4,501
    קיבל לייק
    0 פעמים
    רועי נראה לי שצריך עוד שדרן אחד וזהו..
    יש מספיק..

  5. #5
    Midnight Walker Midnight Walker מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    18/09/05
    הודעות
    763
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אני יכול להיות שדרן..
    הבעיה היא שיש לי קצת מאוד מוזיקה על המחשב
    יש לי הארד דיסק רק של 40

  6. #6
    DareDevil DareDevil מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    23/12/04
    הודעות
    4,501
    קיבל לייק
    0 פעמים
    כל הרעיון פה שיש לך מגוון רחב של שירים..
    אחד בלי הרבה שירים לא יכול לשדר..

  7. #7
    הסמל האישי של Freedom
    Freedom Freedom מנותק קרנבל! (:
    תאריך הצטרפות
    20/01/07
    שם פרטי
    Freedom
    הודעות
    2,349
    קיבל לייק
    0 פעמים
    40 מגה?

  8. #8
    DareDevil DareDevil מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    23/12/04
    הודעות
    4,501
    קיבל לייק
    0 פעמים
    גי'גה
    אבל הוא לא מתככון שיש לו 40 גיגה שירים..
    בכל המחשב... [לפי מה שהבנתי]

  9. #9
    Midnight Walker Midnight Walker מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    18/09/05
    הודעות
    763
    קיבל לייק
    0 פעמים
    כע
    40 ג'יגה..
    יש לי הארד דיסק של 40 ג'יגה..
    אז אין לי הרבה שירים על המחשב =/

  10. #10
    Happy Little Boozer Happy Little Boozer מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    21/08/05
    הודעות
    3,095
    קיבל לייק
    0 פעמים
    לי יש 11 ג'יגה ועוד בהורדה :|
    אני יכול לשדר , יש לי מגוון אדיר יש לי הכל מברוטאל דת' ובלאק עד פאוור ורוק קל

נושאים דומים

  1. שאלה בקשר לרדיו
    על ידי ^.:ZaCh:.^ בפורום מה שבראש
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 19/12/05, 23:23
  2. בקשר לרדיו
    על ידי EXtra Men בפורום מה שבראש
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 30/10/05, 13:53
eXTReMe Tracker