מתי ליפתוח את הנושא?? כי אני רוצה ליפתוח אותו בסוף שאף אחד לא יוכל להעתיק![]()
מתי ליפתוח את הנושא?? כי אני רוצה ליפתוח אותו בסוף שאף אחד לא יוכל להעתיק![]()
הודעה פרטית לתמיר- eXplo[A]de