* שם פרטי: רפאל* ניק בשרת:St0p* התלונה:מה זה הבאן הזה? השתגרתי לשיר ?sf ופתאום באן!* הניק של אדמין / שמו:יואבתמונה:איןהערות: תורידו את זה זה מעצבן..
* שם פרטי: רפאל* ניק בשרת:St0p* התלונה:מה זה הבאן הזה? השתגרתי לשיר ?sf ופתאום באן!* הניק של אדמין / שמו:יואבתמונה:איןהערות: תורידו את זה זה מעצבן..
ARE U SURE?
![]()
אחי דבר ראשון אני כבר יום שלם אם תאג זה לא הסקין שלי לא הצבע שלי ולא כלום שאל את מי שאתה רוצה יש לי סקין אחר אני בככל ב Bk ואני בצבע ירוק!
אז אחי..
אז למה כתבת ניק בשרת St0p? בתמונה רואים אותו ניק.
אני אומר לך שלא מירשמתי אחי אולי מישהו בכוונה אבל תשאל את ניר הוא עשה לי טסט אחי..
אתה בטוח שזה הניק שלך? ולא משהו אחר?
אחי בשרת קוראים לי (Bk) St0p...
ירד.
תודה יואב מקווה שלא יחזור אל עצמו טעויות כאלה![]()