הקוד:
קוד:
stock CreateExplosionInArea(Float:minx, Float:miny, Float:maxx, Float:maxy, Float:maxz, type, Float:radius)
{
return CreateExplosion(float(floatround(random(floatround(maxx-minx))+minx)), float(floatround(random(floatround(maxy-miny))+miny)), maxz, type, radius);
}
שימוש:
קוד:
forward DoBoom();
public DoBoom()
{
return CreateExplosionInArea(606.5390, -2184.1294, 714.4244, -2033.5969, 5.3, 10, 0);
}
הסבר:
אז ככה, הסטוק עוזר מאוד בפעילויות בום, מה שהו עושה זה יוצר פיצוץ בכל וברדיוס שבחרתם בנקודה רנדומלית באזור שבחרתם..
הוא עובד ממש דומה ל IsPlayerInArea...
מקווה שתשתמשו בוא..