זה הדבר הכי קשה שעשיתי בחיי...
מה לי לעשות כדאי ?
זה הולך ונהיה יותר קשה,
המצב בנינו פשוט נוקשה,
מה לעשות?
האם להקשיב ללב ?
האם להקשיב למוח ?
האם להקשיב לזה שאוהב ?
או לזה שחושב בטוח ?
אני אוהבת אותך ותמיד אוהב,
ואתה אתה יודע את זה
אבל פשוט אין לך זמן לזה
ואני כאן עליך חושבת
ולך שיר אהבה כותבת
ובסוף נשאלת השאלה הגדולה
האם לזרוק את אהבתך?
האם להמשיך בכאב לב זה?
אני לא ידעתי שאתה אחד שכזה
שיגרום לי להרגיש
אהבה כזאת שצריך להמחיש
אך בגלל אהבה זו
נשבר ליבי בצורה שכזו..
אמרתי לעצמי שזאת לא היתה אהבה
רק בשביל לא להרגיש את אותה השבירה
למרות שזה כואב כל כך,
הלב שלי לא מצליח לתת לך ללכת
אמרת לי:"אני אוהב אותך"
למה לא לתת הזדמנות נוספת?
צר לי לך לומר אבל..
אהבתי אליך על סף דמעות
בינתיים צריך לשבת לחכות
ולראות מה יהיה אחרי ההפסקות
יושבת ובוכה..
חושבת מה יהיה איתך
אהבתי אליך הולכת וגוברת
אבל מה אני יעשה שאני לא משחקת
את חיי הפכת ולכול עולמי נהיית
חושבת עליך 24 שעות
בתור ידידה לך להיות
זה דבר מייגע
אתה לא מבין שבליבי אתה פוגע




2לייקים
הירשם כדי להגיב לנושא


זה ממש לא היה בקטע רע פשוט זו השורה שהתאימה לי 