מה אתה םכול שניה דופקים בי באן מה אתם סתומים
אביעד אני עוד איתך ידבר בבית ספר
מה אתה םכול שניה דופקים בי באן מה אתם סתומים
אביעד אני עוד איתך ידבר בבית ספר
לא נמאס לך לפתוח כל שניה עוד משתמש?ולמה אתה סתם מקלל...