שלום לכולם!
היום אני יספר לכם האם כדאי לשדרג את המכשיר שלכם למכשיר החדש של סמסונג - Samsung Galaxy S3.
כמו שאתם יודעים, או שלא, המכשיר Samsung Galaxy S3 עוצמתי ביותר!
אתם יכולים לראות את התכונות של ה-S3 באשכול שפתחתי: השוואה בין אייפון 5 לבין גלקסי 3.
המכשיר לדעתי מושלם, אך לא הייתי קונה אותו מסיבה אחת:
יש לי עכשיו Samsung Galaxy S2 ואני מאוד מרוצה ממנו.
S3 הוא כמובן יותר טוב מה-S2, אבל לא בהרבה.
למשל, לא הייתי מחליף ל-S3 רק בגלל 0.5" אינץ' של מסך גדול יותר.
יש את הבדיחה על האייפון:
אני: אתה קנית אייפון 5 רק בגלל שיש לו מסך יותר גדול?
הוא: כן, למה לא?
אני: תקווה שחברה שלך לא תעשה את אותו דבר...
הבדיחה תקפה לדעתי על כל המכשירים.
כמו שאתם יודעים, במכשיר מתקדם יותר יש יותר באגים.
לדוג': ראיתם פעם נוקיה משנת 1990 עם באגים?
מספיקים לי הבאגים שיש לי ב-S2...
דעתי:
אם יש לכם מכשיר חזק כמו ה-S2, אז אני ממליץ לא לשדרג.
אבל אם יש לכם איזה מכשיר קצת פחות טוב, כמו ה-S1, אז אני כן ממליץ לשדרג.
תגובות למטה בבקשה




1לייקים

הירשם כדי להגיב לנושא



