Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 9 מתוך 9
Like Tree1לייקים
  • 1 הודעה על ידי AnDrOiD

אשכול: האם כדאי לשדרג ל-Samsung Galaxy S3?

  1. #1
    הסמל האישי של AnDrOiD
    AnDrOiD AnDrOiD מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    01/05/09
    שם פרטי
    אייל
    הודעות
    731
    קיבל לייק
    37 פעמים

    האם כדאי לשדרג ל-Samsung Galaxy S3?

    שלום לכולם!
    היום אני יספר לכם האם כדאי לשדרג את המכשיר שלכם למכשיר החדש של סמסונג - Samsung Galaxy S3.

    כמו שאתם יודעים, או שלא, המכשיר Samsung Galaxy S3 עוצמתי ביותר!
    אתם יכולים לראות את התכונות של ה-S3 באשכול שפתחתי: השוואה בין אייפון 5 לבין גלקסי 3.

    המכשיר לדעתי מושלם, אך לא הייתי קונה אותו מסיבה אחת:
    יש לי עכשיו Samsung Galaxy S2 ואני מאוד מרוצה ממנו.
    S3 הוא כמובן יותר טוב מה-S2, אבל לא בהרבה.

    למשל, לא הייתי מחליף ל-S3 רק בגלל 0.5" אינץ' של מסך גדול יותר.

    יש את הבדיחה על האייפון:
    אני: אתה קנית אייפון 5 רק בגלל שיש לו מסך יותר גדול?
    הוא: כן, למה לא?
    אני: תקווה שחברה שלך לא תעשה את אותו דבר...

    הבדיחה תקפה לדעתי על כל המכשירים.

    כמו שאתם יודעים, במכשיר מתקדם יותר יש יותר באגים.
    לדוג': ראיתם פעם נוקיה משנת 1990 עם באגים?
    מספיקים לי הבאגים שיש לי ב-S2...


    דעתי:
    אם יש לכם מכשיר חזק כמו ה-S2, אז אני ממליץ לא לשדרג.
    אבל אם יש לכם איזה מכשיר קצת פחות טוב, כמו ה-S1, אז אני כן ממליץ לשדרג.

    תגובות למטה בבקשה

  2. #2
    הסמל האישי של Or
    Or Or מנותק אחראי קהילה
    תאריך הצטרפות
    25/12/10
    שם פרטי
    אור
    הודעות
    5,039
    קיבל לייק
    377 פעמים
    כן כדאי לך, לי יש S3 והוא מכשיר מעולה..

  3. #3
    הסמל האישי של AnDrOiD
    AnDrOiD AnDrOiD מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    01/05/09
    שם פרטי
    אייל
    הודעות
    731
    קיבל לייק
    37 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי _BriZzeR_ צפה בהודעה
    כן כדאי לך, לי יש S3 והוא מכשיר מעולה..
    איזה מכשיר היה לך לפני זה?

  4. #4
    הסמל האישי של Or
    Or Or מנותק אחראי קהילה
    תאריך הצטרפות
    25/12/10
    שם פרטי
    אור
    הודעות
    5,039
    קיבל לייק
    377 פעמים
    Galaxy S2

  5. #5
    הסמל האישי של AnDrOiD
    AnDrOiD AnDrOiD מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    01/05/09
    שם פרטי
    אייל
    הודעות
    731
    קיבל לייק
    37 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי _BriZzeR_ צפה בהודעה
    Galaxy S2
    קודם כל אני לא אמרתי שה-S3 לא טוב/פחות טוב מ-S2.
    הוא מצויין, אבל לדעתי לא צריך לשדרג מ-S2 ל-S3.
    אבל כל אחד ומה שהוא בוחר...

  6. #6
    הסמל האישי של E_M
    E_M E_M מנותק מפקח
    תאריך הצטרפות
    06/08/09
    שם פרטי
    עדן :)
    הודעות
    5,823
    קיבל לייק
    210 פעמים
    הSG1 שלי עושה תעבודה

  7. #7
    הסמל האישי של X_SniperPro_X
    X_SniperPro_X X_SniperPro_X מנותק עתיק
    תאריך הצטרפות
    07/01/09
    שם פרטי
    מי רוצה ?
    הודעות
    5,388
    קיבל לייק
    260 פעמים
    תודה רבה על החוות דעתך,אתה צודק בהחלט לא שווה להחליף גלקסי 2 לגלקסי 3 בגלל מסך.

  8. #8
    הסמל האישי של Twixer
    Twixer Twixer מנותק אחראי קטגורית גרפיקה ועיצוב
    תאריך הצטרפות
    28/10/08
    שם פרטי
    נ
    הודעות
    3,561
    קיבל לייק
    1094 פעמים
    אכן כדאי.. היה לי גלקסי 1 ואז גלקסי 2 ועכשיו גלקסי 3 וסתם יותר כיף המסך הענק הזה, הבדלים בין המכשירים בטכני? אין לי מושג לא מבין בזה

  9. #9
    הסמל האישי של AnDrOiD
    AnDrOiD AnDrOiD מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    01/05/09
    שם פרטי
    אייל
    הודעות
    731
    קיבל לייק
    37 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Twixer צפה בהודעה
    אכן כדאי.. היה לי גלקסי 1 ואז גלקסי 2 ועכשיו גלקסי 3 וסתם יותר כיף המסך הענק הזה, הבדלים בין המכשירים בטכני? אין לי מושג לא מבין בזה
    כמו שאמרתי ה-S3 הרבה יותר טוב, אבל אני חושב שזה לא שווה את הכסף...

    ניצן, פיפ פיפ דא דודלי דו!!!
    Twixer אוהב את זה.

נושאים דומים

  1. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 16/02/12, 02:35
  2. בקשה למשחקים בשביל Samsung Galaxy
    על ידי <<<*גולי*>>> בפורום Smart Phones
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 30/07/11, 13:57
  3. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 26/02/11, 18:07
  4. Samsung Galaxy-עזרה ומידע
    על ידי JHON DOO בפורום Smart Phones
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 03/08/10, 06:41
  5. האם כדאי לי להביא נרגילה כזאת?
    על ידי ^Lny בפורום הזולה למעשן ולמנרגל
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 18/02/08, 22:48
eXTReMe Tracker