רגע לפני יריית הפתיחה של "חי בלה לה לנד 2", ג'ולייטה משחררת היום (5.11) כסינגל רשמי את השיר "לשכוח" שנולד במהלך העונה הראשונה.
בעוד כשבוע תצא לדרך העונה השנייה של תוכנית הקאלט "חי בלה לה לנד" שבעונתה הראשונה כיכבה ג'ולייטה ביחד עם דודו אהרון.
במהלך אותה עונה השניים הפכו לחברים טובים ובאחת הסצינות ג'ולייטה דחקה בדודו שיכתוב לה שיר. היוצר המוערך שידוע ביכולות היצירה שלו נענה מיד וכך נולד לו השיר "לשכוח".
מאז עברו הרבה מים בנהר. ג'ולייטה פתחה דף חדש ועברה להיות תחת ניהולו האישי של אייל מלכא, מנהלו של דודו אהרון בשנים האחרונות והשניים עובדים צמוד צמוד על אלבומה החדש.
עכשיו השיר "לשכוח" יוצא באופן רשמי, בלדה חורפית ומרגשת על מאהב שעזב שכתב והלחין אהרון, להפקה מוזיקלית של תמיר צור.
זהו הסינגל השישי שיוצא מתוך אלבום האולפן המתקרב של ג'ולייטה, אחרי הלהיטים "בא לי, בא לי", "לא יודע/ת כלום על אהבה" עם אביהו שבת והלהיטים "תסתדר בלעדי", "דרמה" ו-"מלכה גדולה".
מילים ולחן: דודו אהרון
מילים:
לא יודעת איך נכנסת בסערה אל תוך ליבי
כמה כאב בי השארת נעלמת בלי מילים
התמונות שלנו יחד מזכירות תקופות יפות
איך יכולת בי לפגוע ואותי כך לעזוב
מנסה בכל כוחי לשכוח
כי זה קשה לשכוח את דמותך
גם אם תבוא עכשיו אליי תבקש סליחה
נשבעת לא אסלח לך על כל מה שהיה
היתה בינינו אהבה חלמתי רק אותך
עכשיו אתה הולך איתה, אני פה בודדה...
אני פה בודדה...
איתך חשבתי שמצאתי אהבה כל כך גדולה
אך ממך רק התאכזבתי לא חשבתי שתפגע
אז היום אני יודעת שאהבה זה לא הכל
איך תמיד לי אמרת את בשבילי הכל
מנסה בכל כוחי לשכוח
כי זה קשה לשכוח את דמותך
גם אם תבוא עכשיו אליי תבקש סליחה
נשבעת לא אסלח לך על כל מה שהיה
היתה בינינו אהבה חלמתי רק אותך
עכשיו אתה הולך איתה, אני פה בודדה...
אני פה בודדה...
מנסה בכל כוחי לשכוח
כי זה קשה לשכוח את דמותך
גם אם תבוא עכשיו אליי תבקש סליחה
נשבעת לא אסלח לך על כל מה שהיה
היתה ביננו אהבה חלמתי רק אותך
עכשיו אתה הולך איתה, אני פה בודדה..
ואני כאן בודדה...
http://mcn4.music-clips.net/dym_down...6b196b8feacc60






הירשם כדי להגיב לנושא
