אלבום שניטחן אצלי כבר חודש וחצי בפלייליסט...זה אלבום חזק של ההרכב התותך הזה
אלבום משנת 93 עם אני לא טועה...קיצר זה גאנגסטה ראפ אייכותי...
http://rapidshare.de/files/14621588/...LARMS.zip.html
אלבום שניטחן אצלי כבר חודש וחצי בפלייליסט...זה אלבום חזק של ההרכב התותך הזה
אלבום משנת 93 עם אני לא טועה...קיצר זה גאנגסטה ראפ אייכותי...
http://rapidshare.de/files/14621588/...LARMS.zip.html
תודה על ההשקעהאלירן תמשיך להפציץ
תודה גבר תמשיך ככה !